کد خبر : 1796160 | 14 آذر 1400 ساعت 00:16 | 43.2K بازدید | 14 دیدگاه

جنجال به اوج رسید؛

عصبانیت وحشتناک دورتموند، اعتراف جالب ناگلزمان!

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ اعتراف کرد یک پنالتی برای دورتموند در بازی امشب اعلام نشده است.

عصبانیت وحشتناک دورتموند، اعتراف جالب ناگلزمان!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب و در شرایطی که در همان دقایق ابتدایی دروازه خود را مقابل دورتموند باز شده دیده بود، در نهایت با تکیه بر هند مت هوملس و ضربه رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی موفق به کسب پیروزی 2-3 برابر حریف شد. در نیمه دوم بازیکنان دورتموند معتقد بودند یک صحنه و روی ضربه مارکو رویس این تیم باید صاحب یک پنالتی می شد و یولیان ناگلزمان نیز نظر آنها را تایید کرد.

 

یولیان ناگلزمان گفت: "اول و مهمتر از همه چیز من فکر می کنم ما مستحق کسب پیروزی در این دیدار بودیم. اما بحث در مورد دو صحنه پنالتی را نیز درک می کنم. فکر می کنم هر دو صحنه را می شد پنالتی گرفت و از نظر من برخورد توپ به دست نیز خطای پنالتی بود.

 

1670904

 

ما شروع خوبی در این بازی نداشتیم و دروازه بایرن مونیخ خیلی زود باز شد. اما در ادامه نمایش خوبی ارائه دادیم و باید با اختلاف گل بیشتری نیمه اول را به اتمام می رساندیم. در نیمه دوم نیز دوباره کار را خوب شروع نکردیم و در ادامه بازی خوبی ارائه دادیم. در کل من معتقدم بایرن مونیخ باید در این دیدار پیروز می شد. شرایط لوکاس هرناندز خوب است. تعویض او هم یک اقدام احتیاطی بود و هم در حقیقت در آن لحظه من می خواستم یک مدافع میانی تازه و سریع را وارد زمین کنم."

 

اما ارلینگ هالند، ستاره عصبانی دورتموند در پایان بازی گفت: "فکر می‌کنم داوری امشب یک رسوایی بود و آن صحنه یک پنالتی واضح روی رویس رخ داد. من به داور گفتم چرا نرفتی صحنه را نگاه کنی و آن با لحن مغرورانه گفت نیازی بود. اما نه، الان باید کمی آرام باشم."

 

اما واکنش تند و عجیب جود بلینگام: "شما به داوری که در گذشته تبانی کرده قضاوت بزرگترین بازی آلمان را می دهید، پس چه انتظاری دارید؟"

 

1634866

 

مارکو روزه، سرمربی دورتموند هم مطابق انتظار عصبانی بود: "همه ما دیدیم که چه اتفاقی افتاد و خطا روی مارکو رویس یک پنالتی واضح است. هند مت هوملس حداقل قابل بحث بود. این داور می تواند چند بازی دیگر دورتموند را قضاوت کرده، باز هم به ما ضربه  بزند و چند مانع دیگر بر سر راه ما ایجاد کند."

 

در نهایت ناراحتی امره جان: "فکر می کنم حیف است که چنین پنالتی ای نتیجه بازی را تعیین کند و این اتفاق نباید رخ دهد، این مسائل خیلی وقت ها به نفع بایرن بوده است. ما کمک داور ویدیویی برای چه داریم؟ باعث تاسف است."

دیدگاه‌ها