کد خبر : 1796161 | 14 آذر 1400 ساعت 00:14 | 13.3K بازدید | 8 دیدگاه

درخشش مو همچنان ادامه دارد؛

صلاح مصمم و آماده برای دبل رکورد (عکس)

ستاره مصری لیورپول با یک پاس گل دیدنی، تیمش را به سه امتیازی ارزشمند رساند.

صلاح مصمم و آماده برای دبل رکورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، لیورپول در ادامه روند خوب خود با درخشش ستاره مصری اش امشب موفق شد ولورهمپتون را با یک گل دقیقه آخری شکست دهد.

 

محمد صلاح در حال پشت سر گذاشتن یک فصل رویایی با لیورپول است و به حدی خوب بوده که کلوپ او را شایسته توپ طلا دانسته بود. او در بازی قبل که با پیروزی 4 بر یک لیورپول در دربی مرسی ساید همراه بود، دو گل زد و امشب تک گل سرخپوشان روی حرکت و پاس زیبای این بازیکن به ثمر رسید.

 

در شرایطی که لیورپول به شدت به پیروزی در هفته پانزدهم مقابل ولورهمپتون نیاز داشت، مقاومت تیم میزبان قابل توجه بود. بعد از اینکه به نظر می رسید میزبان در هدف خود برای کسب تک امتیاز بازی موفق شده، دروازه این تیم روی حرکت دیدنی صلاح که هم در نقش سازنده و هم در نقش گلزن در این فصل بی نظیر بوده، باز شد.

 

1670891


"مو" که بازی هایش همواره تحسین کلوپ را به همراه داشته 13 گل و 9 پاس گل در 15 بازی به نام خود ثبت کرده تا نشان دهد علاوه بر اینکه یک مهاجم گلزن است، می تواند در ساختن گل هم گزینه ای مطمئن برای تیمش باشد؛ درست مثل بازی امشب که پاس گل دقیقه نود و چهارش، سه امتیاز داشت.

 

 

صلاح بعد از یک کنترل توپ عالی، از سمت راست وارد محوطه جریمه شده و با پاسی دقیق توپ را به اوریگی رساند و ضربه این بازیکن در دقیقه 4+90 به تک گل پیروزی بخش لیورپول در بازی امشب تبدیل شد.

 

صلاح با این پاس گل، شمار پاس گل هایش در فصل جاری را به عدد 9 رساند تا بالاتر از همه و مثل جدول گلزنان، صدر را مال خود کند؛ ستاره مصری لیورپول با 13 گل زده، بهترین گلزن لیگ جزیره در فصل جاری است و اگر با همین ریتم پیش برود می تواند در پایان فصل هر دو عنوان بهترین گلزن و بهترین پاسور را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها