کد خبر : 1796177 | 14 آذر 1400 ساعت 01:30 | 38.2K بازدید | 45 دیدگاه

فرار PSG از شکست در 2+90 (عکس)

پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مقابل لانس با تساوی 1-1 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پوچتینو که در دیدار قبلی مقابل نیس با تساوی بدون گل متوقف شده بودند، در دیدار امشب فاصله چندانی با شکست نداشتند اما گل ثانیه های پایانی جورجینیو واینالدوم، یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه نصیب این تیم کرد.

این دیدار تا دقیقه 62 بدون گل دنبال شد تا اینکه لانس روی یک صحنه جنجالی به گل رسید. در حالی که لیونل مسی به دلیل برخورد با بازیکن لانس روی زمین افتاده بود، بازیکنان این تیم بازی را دنبال کردند و سِکو فوفانا با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه که با اشتباه کیلور ناواس همراه شد، دروازه پی اس جی را باز کرد.

 

1670952

 

بعد از این گل بازیکنان پاری سن ژرمن تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان یک گل به پایان خواهد رسید، سرانجام در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، واینالدوم دروازه لانس را باز کرد. روی ارسال دقیق کیلیان امباپه از سمت چپ بود که واینالدوم زودتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و کار را تمام کرد.

 

1670953

 

با این تساوی، پی اس جی 42 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از المپیک مارسی و 13 امتیاز اختلاف، همچنان با خیال راحت در صدر جدول لیگ 1 جای دارد.

دیدگاه‌ها