کد خبر : 1796183 | 14 آذر 1400 ساعت 09:06 | 19.1K بازدید | 7 دیدگاه

موضع سرمربی سابق زنیت در مورد آزمون تغییر کرد!

سرمربی پیشین زنیت سن‌پترزبورگ در مصاحبه با اسپورت 24 روسیه موضع خود را در مورد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تغییر داد.

موضع سرمربی سابق زنیت در مورد آزمون تغییر کرد! 

به گزارش "ورزش سه"، ولاستیمیل پتژلا که پیش تر گفته بود زیوبا مهاجم بهتری نسبت به سردار آزمون است و باشگاه زنیت با خیال راحت می تواند نسبت به فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اقدام کند اکنون بر این باور است این جابجایی نباید در تعطیلات زمستانی انجام شود؛ در غیر اینصورت ممکن است چهارمین قهرمانی متوالی زنیت با این مهاجم به چالش کشیده شود. 

 

او می گوید: « در چهار لیگ قدرتمند اروپا سطح فنی بسیار بالایی نسبت به لیگ روسیه وجود دارد. بنابراین هماهنگی با چنین لیگ‌های زمان زیادی می‌برد. به همین دلیل هم رفتن سردار آزمون در زمستان بی‌معنی است و منطقی نیست. بهتر است که او این کار را در تابستان کند. زنیت هم زمان دارد تا جایگزین شایسته‌ پیدا کند و آزمون هم باید خود را با لیگ جدید تطبیق دهد.»

 

صحبت ازحضور سردار آزمون در تیم های لیون و اورتون است. البته سردار آزمون در تازه ترین مصاحبه ای که با اکسپرس روسیه انجام داده اعلام کرده تا زمانی که زنیت بخواهد با اشتیاق در این تیم بازی خواهد کرد. این بدین معنی است در صورت تمایل زنیت برای ادامه همکاری با مهاجم تیم ملی فوتبال ایران او به حضور خود در فوتبال روسیه ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها