کد خبر : 1796185 | 14 آذر 1400 ساعت 09:22 | 26.2K بازدید | 6 دیدگاه

صحنه‌ای که کفر دورتموندی‌ها را درآورد! (عکس)

در اوایل نیمه دوم دیدار دورتموند مقابل بایرن مونیخ بود که جنجال به اوج رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تا پیش از درکلاسیکر دیشب تنها با یک امتیاز برتری نسبت به دورتموند در صدر جدول قرار داشت و همین فاصله اندک، حساسیت این تقابل دو تیم را به اوج رسانده بود. دورتموند با گل دقایق ابتدایی جولین برانت از حریف پیش افتاد، اما رابرت لواندوفسکی و کینگزلی کومان دو بار در همان نیمه اول و با تکیه بر اشتباهات فردی و ابتدایی بازیکنان حریف به گل رسیدند.

 

دورتموند نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی دست یافت، اما در دقیقه 54 بود که جنجالی لحظه این دیدار رقم خورد. روی پاس ارلینگ هالند بود که مارکو رویس در سمت راست محوطه صاحب فرصت شده و بعد از برخورد با لوکاس هرناندز نقش بر زمین شد. شدت برخورد به شکلی بود که به نظر می رسید باید یک پنالتی به سود میزبان اعلام شود، اما داور حتی تمایلی بازبینی صحنه هم نشان نداد و این موقعیت برای دورتموند از دست رفت.

 

دقایقی بعد داور بعد از کمک گرفتن از VAR به سود بایرن مونیخ پنالتی گرفت تا عصبانیت دورتموند به اوج برسد. سرمربی و بازیکنان این تیم در اتمام مسابقه تصمیمات داوری را اسفناک و شرایط را به سود بایرن مونیخ توصیف کردند. حالا فاصله دو تیم به چهار امتیاز رسیده و ممکن است همین تصمیم جنجالی سرنوشت فصل را عوض کند.

 

1670977

 

1670978

 

1670979

دیدگاه‌ها