کد خبر : 1796188 | 14 آذر 1400 ساعت 09:36 | 14K بازدید | 7 دیدگاه

پوچتینو: گفتیم امباپه هم نفسی بکشد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن تساوی تیمش مقابل لانس را منصفانه می داند.

پوچتینو: گفتیم امباپه هم نفسی بکشد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب و در شرایطی که نمایش چندان خوبی مقابل لانس نداشت، با گل دقایق پایانی جینی واینالدوم از شکست مقابل این تیم گریخت و البته همچنان با اقتدار در صدر جدول لیگ یک باقی ماند. مائوریسیو پوچتینو در پایان این دیدار مدعی شد تیمش از طراوت لازم برخوردار نبوده و لانس نیز همیشه تیمی دردسرساز برای پاری سن ژرمن بوده است.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "باید تیم لانس را مورد ستایش قرار دهم. آنها تیمی تهاجمی هستند که در دیدار مقابل ما نمایش خوبی داشتند. این بهترین شب ما نبود، اما این واقعیت که پاری سن ژرمن در طول مسابقه به مبارزه ادامه داد یک نکته مثبت است. لانس یکی از تیم هایی است که بیشترین دردسر را برای ما به همراه داشته است.

 

1670982

 

ما توپ های زیادی به خصوص در ابتدای بازی را از دست دادیم که این روند مانع شکل گیری سبک بازی ما در جریان مسابقه شد و من در ادامه سعی کردم با ایجاد تغییراتی به بازیکنان راه حل بدهم. کیلیان امباپه در مسابقات زیادی به صورت پشت سر هم به میدان رفته بود و کمی احساس خستگی داشت. ما نیز با خود فکر کردیم بهتر است اجازه بدهیم او نفس بکشد.

 

این تساوی یک نتیجه منصفانه بود. ما به علت تقویم شلوغ خود از دقت و البته آمادگی لازم برای حضور در این دیدار برخوردار نبودیم و البته بازیکنان لانس نیز به خوبی توانستند راه های ارتباطی بین بازیکنان ما ما را قطع کنند."

دیدگاه‌ها