کد خبر : 1796195 | 14 آذر 1400 ساعت 10:06 | 36.2K بازدید | 9 دیدگاه

هالندِ عصبانی؛ سکانس پایانی- آغوشِ لواندوفسکی! (عکس)

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند نیز یکی از بازیکنان عصبانی این تیم از داوری دیدار مقابل بایرن مونیخ بود.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه دورتموند و بایرن مونیخ به جنجالی ترین شکل ممکن پیش رفت و ارلینگ هالند مانند دیگر اعضای تیمش به اتفاقات درون زمین معترض بود. این ستاره جوان که در اوایل نیمه دوم گل تساوی بخش تیم میزبان تیمش را به ثمر رساند، در پایان بازی یکی از ارکان اعتراض دورتموند به اتفاقات داوری بود. بعد از گل تساوی دورتموند بود که در یک صحنه مارکو رویس در محوطه جریمه بایرن توسط لوکاس هرناندز متوقف شد و عدم اعلام پنالتی از سوی داور، آغاز جنجال های این بازی بود.

 

1670989

 

1670990

 

1670992

 

در ادامه صحنه جنجالی اعلام پنالتی به سود بایرن مونیخ به شدت باعث عصبانیت ارلینگ هالند شد و تصاویر موید آن بود که این ستاره نروژی از شدت خشم دستان خود را به هم می فشارد. اما جالب اینجاست در همان لحظه ای که دورتموند از بایرن عقب افتاد، مارکو روزه در اقدامی عجیب دست به تعویض ارلینگ هالند زد تا این ستاره نروژی خشمگین تر از قبل روانه نیمکت شده و با عصبانیت تمام ادامه جریان مسابقه را تماشا کند. ارلینگ هالند در پایان این دیدار داوری را فاجعه بار و یک رسوایی توصیف کرد و مدعی شد یک پنالتی به سود دورتموند اعلام نشده است.

 

اما تصاویری منتشر شده که نشان از خوش و بش ارلینگ هالند با رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ و بهترین گلزن فعلی فوتبال در پایان این دیدار بوده است. به نظر می رسد بالاخره اینجا خشم ارلینگ هالند فروکش کرده و او در برخورد با مهم ترین رقیب خود برای کسب آقای گلی بوندسلیگا بسیار خوب ظاهر شده است.

 

1670991

دیدگاه‌ها