کد خبر : 1796202 | 14 آذر 1400 ساعت 10:24 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

مهابادی در یک‌قدمی جدایی از خوشه طلایی؛

بازگشت دوباره عاشوری به لیگ یک؟

سرمربی مستعفی خیبر خرم آباد احتمالا به عنوان به تیم سابق خود در ساوه باز می‌گردد تا به چرخه مربیان لیگ یک مجدداً افزوده شود.

بازگشت دوباره عاشوری به لیگ یک؟

به گزارش "ورزش سه" محسن عاشوری سرمربی باتجربه فوتبال ایران که در فصول گذشته هدایت تیم‌های مختلفی از جمله خوشه طلایی ساوه، بادران تهران و خیبر خرم آباد را برعهده داشته و با خوشه طلایی توانست به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کند، در فصل جاری لیگ یک سکاندار خیبر بود اما بعد از شروعی نه‌چندان مناسب، تصمیم به استعفا گرفت و از جمع خیبری‌ها جدا شد.

 

حالا دو هفته بعد از استعفای او، به نظر می‌رسد تغییر و تحولی دیگر در رقابت‌های لیگ یک در جریان است که باعث خواهد شد تا مجدداً عاشوری به چرخه مربیان لیگ یک اضافه شود؛ تیم خوشه طلایی ساوه که هدایت آن برعهده داوود مهابادی است، در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و از 6 دیدار اخیر خود، 7 امتیاز به دست آورده تا مدیران خوشه طلایی به فکر تغییر سرمربی‌شان باشند.

 

در این زمینه مذاکراتی میان باشگاه خوشه طلایی و محسن عاشوری صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مجدداً عاشوری سکاندار تیمی خواهد شد که خود توانسته به لیگ یک بیاورد و بعد از صعود به لیگ یک، سودای رسیدن به لیگ برتر را دارد و این سرمربی باتجربه، جایگزین داوود مهابادی خواهد شد.

دیدگاه‌ها