کد خبر : 1796203 | 14 آذر 1400 ساعت 10:26 | 15.7K بازدید | 8 دیدگاه

عبور مهره جنجالی از مصدومیت 

قلعه‌نویی بازهم به بایناما بازی داد

در شرایطی که پیروزی گل‌گهر مقابل سپاهان قطعی به نظر می‌رسید، سرمربی باتجربه سیرجانی‌ها مهاجم گابنی خود را به میدان فرستاد.

قلعه‌نویی بازهم به بایناما بازی داد 

به گزارش "ورزش سه" یکی از مسائل جنجالی مطرح شده در روزهای گذشته در فضای خبری فوتبال ایران، موضوع پرونده اریک بایناما بوکوم است؛ مهاجم جوان گابنی که درباره تعداد بازی‌های ملی او شبهه‌هایی وجود دارد و مسئولان باشگاه استقلال و پیکان علیه این مسئله شکایت‌های خود را به کمیته انضباطی برده‌اند و معتقدند که حضور بایناما در ترکیب گل‌گهر غیرقانونی است.

 

این مهاجم گابنی که در مقابل استقلال و پیکان ناکام در گلزنی بود، در دقایق پایانی دوئل با خودروسازان دچار آسیب‌دیدگی شد تا فرصت سومین حضور فیکس در ترکیب گل‌گهر را از دست بدهد و مقابل سپاهان از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

 

امیر قلعه‌نویی سرمربی باتجربه گل‌گهر در شرایطی که تیمش با برتری 3-1 از حریف خود پیش افتاده بود، تصمیم گرفت تا تغییراتی را در ترکیب تیمش اعمال کند و در دقیقه 78 مهاجم گابنی را به میدان فرستاد تا این‌بار بایناما در نقش مهاجم تعویضی در ترکیب گل‌گهر حاضر شود و جایگزین رضا شکاری شد.

 

با توجه به شائبه‌های مطرح شده درباره بایناما، میدان دادن دوباره قلعه‌نویی پیش از شفاف‌سازی کامل مسئله در نوع خود جالب‌توجه بود، هر چند که باشگاه گل‌گهر در واکنش به بیانیه‌نویسی و شکایت استقلال و پیکان اعلام کرده بود که از خرید خود مطمئن است و استعلامات لازم انجام شده و خطری گل‌گهر را تهدید نمی‌کند تا شاید این‌گونه قلعه‌نویی با خیالی آسوده به مهاجم گابنی‌اش میدان بدهد.

دیدگاه‌ها