کد خبر : 1796217 | 14 آذر 1400 ساعت 11:05 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: بی نقص نبودیم، اما باید می‌بردیم

ستاره های بزرگ بایرن مونیخ نیز اعتراف کردند این تیم مقابل دورتموند فوق العاده نبوده است.

لواندوفسکی: بی نقص نبودیم، اما باید می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب و در دیداری جنجالی که با اعتراض شدید بازیکنان دورتموند همراه بود، 2-3 این تیم را مغلوب کرده و با فاصله چهار امتیاز در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفت. رابرت لواندوفسکی و توماس مولر، ستاره های مشهور بایرن مونیخ در پایان این دیدار در مورد جریان مسابقه و البته نمایش نه چندان درخشان تیم خود توضیحاتی را ارائه دادند.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "دیدار بسیار جالب و تماشایی به خصوص برای هواداران بود. البته ما در بهترین شرایط خود قرار نداشته و بدون نقص نبودیم. ما نیز چند اشتباه مخصوصا در 20 دقیقه ابتدایی شروع نیمه دوم مرتکب شدیم، اما در نهایت مهم این است که توانستیم به برتری دست یافته و با شایستگی موفق به غلبه بر دورتموند بشویم. در این مقطع ما از نظر فردی و در مورد برخی بازیکنان دارای مشکلاتی هستیم، اما مهم این بود که همه بازیکنان حاضر در زمین کیفیت خود را نشان دادند."

 

1671032

 

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ نیز در مورد صحنه اعتراض بازیکنان دورتموند گفت: "می شد آن صحنه را پنالتی اعلام کرد و من می توانم ناامیدی و عصبانیت را درک کنم، اما می توانم تصمیم داور در صحنه خطای لوکاس هرناندز را نیز درک کنم. بهتر است در مورد فوتبال صحبت کنیم.

 

گل اول دورتموند احتمالا به ما کمک کرد و بعد از آن ما تقریبا به راحتی به سمت فضاهای خط دفاعی حریف حرکت کردیم و گل های ما پس از اشتباهات آنها به ثمر رسیدند. ما باید در نیمه اول جلو می افتادیم، اما نمی دانم با توجه به سبک بازی بایرن مونیخ در نیمه دوم، ما شایسته کسب پیروزی بودیم یا نه."

دیدگاه‌ها