کد خبر : 1796221 | 14 آذر 1400 ساعت 11:30 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

صفر - صفرها بابت امنیت شغلی مربیان است

کاظمی: گلرهای دربی از دروازه بیرون نیامدند

مربی با تجربه فوتبال ایران می گوید اگر قرار باشد تیم‌ها و مربیانشان تا این حد محتاط عمل کنند فوتبال ما رو به نابودی خواهد رفت.

کاظمی: گلرهای دربی از دروازه بیرون نیامدند

به گزارش ورزش سه، فرهاد کاظمی هرگز مربی استقلال و پرسپولیس نبوده اما در زمانی جذابترین نمایش لیگ فوتبال ایران را با سپاهان ارائه می‌داد. او از مربیان استخوان خردکرده و باتجربه فوتبال ماست و حرفهای جالبی درباره دربی دارد. 


کاظمی می گوید: زمانی که دروازه‌بان های دو تیم کلا از دروازه خود بیرون نیامدند یعنی اصلا نمی توان در مورد بار فنی بازی صحبت کرد. توقع از تیم های ابر قدرت فوتبال ایران خیلی بیشتر از اینها بود و من قبل از بازی هم به شما گفتم که یک فوتبال سرد و بی روح با نتیجه صفر_صفر را خواهیم دید مگر اینکه اتفاقی بیفتد و دقیقا مشاهده کردید که همین هم شد و هیچ برنامه ای برای زدن ضربه در چهارچوب نداشتند شما اصلا دیدین که گلر ها یک توپ بگیرند؟


او در مورد داوری ادامه داد: من به داوری کار ندارم و ما دنبال بحث فنی هستیم. در مجموع ما فوتبال ندیدیم. هر موقع یک تیم در زمین حریف توانست بیست ضربه پشت هم در زمین حریف بزند یعنی فوتبال بازی کرده. در حال حاضر گرایش فوتبال ایران کلا معطوف به  ضد حمله شده و  تماشای بازیها وقت تلف کردن است.


مربی با تجربه فوتبال در خصوص سرمربیان سرخابی ها عنوان کرد: توقع ما از این دو مربی  بالاتر بود که متاسفانه انجام نشد و شاید حساسیت زیاد بازی اجازه کار را به مربیان نداد. 


وی در مورد کم گل بودن دو‌ هفته اخیر لیگ توضیح داد: ترس و احتیاط باعثش است. فوتبال ایران مدام دارد باترس پیش می رود مگر می شود ۵ بازی با نتیجه صفر_صفر تمام شود اما در دو هفته پیش  این اتفاق افتاد ولی محتاط عمل کردن فوتبال ایران را نابود کرده و امنیت شغلی برای مربیان مهمتر است.

دیدگاه‌ها