کد خبر : 1796225 | 14 آذر 1400 ساعت 11:47 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

مرد لحظات دراماتیک؛

ستاره‌ای که دوباره به داد کلوپ رسید (عکس)

دیووک اوریگی، ستاره اغلب نیمکت نشین لیورپول یک بار دیگر در دقایق پایانی به داد یورگن کلوپ رسید.

ستاره‌ای که دوباره به داد کلوپ رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول تا دقیقه 94 برای باز کردن دروازه ولورهمپتون صبر کرد و در نهایت این دیووک اوریگی بود که ضربه نهایی را وارد کرد. با این پیروزی، لیورپول در جدول بالاتر از چلسی قرار گرفته و پشت سر سیتی در رتبه دوم حضور یافت. پاس فوق العاده ویرژیل فن داک از زمین خودی به محمد صلاح رسید و این ستاره مصری با کنترل فوق العاده خود از بازین ولوز جدا شد. ارسال این بازیکن در محوطه به دیووک اوریگی رسید و او با چرخشی خیره کننده موفق به زدن گل برتری لیورپول در دقیقه 94 و واریز کردن سه امتیاز شیرین به حساب مرسی سایدی ها شد.

 

البته در سال های اخیر بارها شاهد درخششی اینچنینی از دیووک اوریگی بوده ایم. دبل مقابل بارسلونا در جریان بازگشت تاریخی در لیگ قهرمانان، گلزنی در فینال همان فصل مقابل تاتنهام و قطعی کردن قهرمانی لیورپول و البته گلزنی در دقیقه 96 مقابل اورتون در دربی مرسی ساید دو فصل قبل.

 

دیووک اوریگی در پایان این دیدار مدعی شد یورگن کلوپ پیش از ورودش در میدان به او گفته به زمین برو و دیووک همیشگی باش. البته سرمربی آلمانی لیورپول در پایان این دیدار نیز برای تمجید از این ستاره بلژیکی سنگ تمام گذاشته و او را مهاجمی افسانه ای در تاریخ باشگاه لیورپول خطاب کرد.

 

1671047

 

لحظه ای که دیووک اوریگی با چرخش تماشایی خود و نواختن ضربه نهایی باعث رقم خوردن پیروزی دراماتیک لیورپول شد.

 

1671050

 

1671048

 

کجا بهتر از آغوش محمد صلاح؛ ستاره مصری با پاس دقیق خود نقش مهمی در به ثمر رسیدن این گل حساس توسط دیووک اوریگی ایفا کرد.

 

1671049

 

ژست جالب ویرژیل فن دایک در آغوش دیووک اوریگی؛ مدافع هلندی با پاس بلند خود استارت این گل مهم را زد.

 

1671046

 

در نهایت جشن شادی با یورن کلوپ؛ دیووک اوریگی مهاجمی بوده که در سال های اخیر حساس ترین گل های تیم این سرمربی را به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها