کد خبر : 1796226 | 14 آذر 1400 ساعت 11:50 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

5 بازی در آبادان و 3 امتیاز؛

طلسم عجیب شاگردان منصوریان در خانه

نبردن در خانه، طلسم عجیبی است که صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و یکم به آن گرفتار شده است.

طلسم عجیب شاگردان منصوریان در خانه

به گزارش "ورزش سه" در فصول گذشته یکی از چالش‌های تیم‌های لیگ برتری، سفر به آبادان و خروج از ورزشگاه تختی با کسب حداکثر امتیاز بوده است، دستاوردی که با توجه به سخت‌کوشی طلایی‌پوشان آبادانی در خانه و البته آشنایی با موقعیت آب و هوایی، بسیار دشوار برای تیم‌های میهمان به دست می‌آمد و معمولاً اغلب امتیازات به دست آمده برای نفت در خانه کسب می‌شد.

 

اما در لیگ بیست و یکم اوضاع متفاوت از همیشه برای نفت پیش رفته است؛ هر چند که آن‌ها از حضور یار دوازدهم خود که ورزشگاه تختی را در یک جو فوق‌العاده بر علیه رقیب می‌سازند مقابل رقبای‌شان تاکنون به میدان رفته‌اند اما با این‌حال خبری از پیروزی خانگی نیست.

 

نفت آبادان 5 مسابقه از 8 دیدار ابتدایی خود در فصل جدید لیگ برتر را در خانه برگزار کرده که شکست مقابل ذوب‌آهن و فجرسپاسی و تساوی مقابل گل‌گهر، استقلال و پیکان ماحصل دیدارهای خانگی نفتی‌ها بوده است.

 

شاید به قول سرمربی نفتی‌ها قرعه سخت و دشوار در بازی‌های اولیه فصل مسبب چنین وضعیتی شده و باید دید در ادامه شاگردان منصوریان از 10 فرصت میزبانی در خانه چه بهره‌برداری خواهند کرد و چه امتیازاتی را کسب می‌کنند و چه زمانی طلسم نبردن در دیدارهای خانگی برای صنعت نفت شکسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها