کد خبر : 1796231 | 14 آذر 1400 ساعت 11:59 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاگرد پیشین عنایتی علیه پیروزی هوادار (عکس)

سنگربان نفتی‌ها توانست بعد از نمایش خوب مقابل پرسپولیس، روز درخشانی را در کرج مقابل تیم سابقش بگذراند.

به گزارش "ورزش سه" فراز کمالوند یکی از سرمربیان لیگ بیست و یکم بوده که به استفاده چرخشی از دروازه‌بان‌هایش اعتقاد ویژه‌ای دارد و او نیز مسعود پورمحمد و علی محسن‌زاده را به صورت چرخشی در ترکیب نفت مسجدسلیمان به کار گرفته است؛ سیستم چرخشی که تا الان در 8 بازی، 4 کلین‌شیت و البته 7 گل خورده برای نفت به همراه داشته است.

 

علی محسن‌زاده سنگربان 29 ساله و باتجربه نفتی‌ها که در سه تجربه گذشته حضورش در خط دروازه نفت، موفق به 2 کلین‌شیت شده بود و هفته گذشته مقابل پرسپولیس در شرایطی که دروازه‌اش باز شد، نمایش خوبی از خود نشان داد، انتخاب کمالوند برای دیدار 6 امتیازی مقابل هوادار تهران بود.

 

1671054

 

این دروازه‌بان باتجربه در روزی که شاگردان کمالوند در خط حمله ناامیدکننده ظاهر شدند و هیچ تهدید جدی دروازه هوادار نشد، مقابل حملات شاگردان رضا عنایتی به خوبی ایستاد و اجازه نداد دروازه نفت MIS فرو بریزد.

 

محسن زاده در مقابل 9 شوتی که بنفش‌پوشان تهرانی زدند و سه ضربه آن‌ها در چارچوب بود، واکنش‌های خوبی از خود نشان داد؛ به ویژه روی 2 شلیک تماشایی محمدجواد محمدی که محسن‌زاده اجازه نداد تا وینگر جوان هوادار موفق به ثبت گلی سه امتیازی برای تیمش شود تا این‌چنین با درخشش مقابل هوادار، در چهارمین بازی فصل به سومین کلین‌شیت خود دست پیدا کند.

 

علی محسن زاده یک فصل و نیم در سرخپوشان پاکدشت(نام پیشین هوادار) تجربه بازی دارد و یک فصل نیز در هوادار شاگرد رضا عنایتی بوده است؛ او با انگیزه بالا بهترین بازیکن نفت بود و مقابل تیم سابقش یک تنه ایستادگی کرد.

دیدگاه‌ها