کد خبر : 1796235 | 14 آذر 1400 ساعت 12:09 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیکانی‌ها از آبادان حسرت سوغات آوردند!

تیم پیکان تهران در مصاف با نفت آبادان شانس های زیادی برای گلزنی داشت اما از دست داد.

پیکانی‌ها از آبادان حسرت سوغات آوردند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی روز گذشته در هیاهوی دربی پایتخت دیدار هشتم خود را در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان برگزار کردند. این مسابقه اگرچه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما با عملکرد خوب پیکان در سبک بازی همراه بود.


بر اساس آماری که در پایان مسابقه نفت آبادان و پیکان ارائه شده، خودروسازان تیم برتر میدان بوده اند و با در اختیار داشتن مالکیت توپ و خلق موقعیت های زیاد شانس های گلزنی خوبی هم به دست آورده اند.
در بازی روز گذشته پیکانی ها 16 شوت به سمت دروازه زدند که 4 بار داخل چارچوب بود و با عکس العمل دروازه بان حریف روبه رو شد. این در حالی است که نفت آبادان حتی یک شوت درون چارچوب نداشت و دو شوت بازیکنان این تیم به اطراف دروازه رفت.


علاوه بردر اختیار داشتن مالکیت توپ(54 به 46 درصد) خودروسازان در بحث انتقال توپ هم بسیار موفق تر از حریف بودند. پیکانی ها در طول بازی دیروز 480 پاس بهم دادند و این در حالی است که نفتی ها 401 پاس برای هم ارسال کردند.


مجموع این اتفاقات بدشانسی پیکانی ها در مسابقه دیروز مقابل نفت در رسیدن به گل را نشان می دهد. مجتبی حسینی سرمربی پیکان و سایر اعضای تیم در طول 90 دقیقه بارها حسرت فرصت هایی که برای خودروسازان ازدست رفت را خوردند و در نهایت جز افسوس چیزی برای آنها باقی نماند.


گفتنی است؛ پیکان تهران در لیگ برتر بیست و یکم روزهای خوبی را سپری کرده و تاکنون با کسب 12 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. خودروسازان با سبک خاص فوتبالی که به نمایش می گذارند قطعا در آینده نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. آنها در هفته نهم لیگ برتر میزبان استقلال هستند و خود را برای این مسابقه سخت آماده خواهند کرد.

دیدگاه‌ها