کد خبر : 1796240 | 14 آذر 1400 ساعت 12:24 | 20K بازدید | 13 دیدگاه

آذری، ستاره‌ای که می‌خواهد جباری باشد 

رضا آذری؛ یک پاس و اولین تعویض دربی

هافبک میانی جوان آبی‌های پایتخت توانست روز نسبتاً خوبی را در ترکیب استقلال در دربی 97 بگذراند.

به گزارش "ورزش سه" انتخاب غیرمنتظره مجیدی برای تکمیل مثلث خط میانی تیمش، هافبک 23 ساله این تیم بود؛ رضا آذری. بازیکن جوانی که در فصول گذشته تلاش زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال داشته اما مصدومیت، مهم‌ترین عامل دوری آذری از ترکیب آبی‌ها بوده، با این‌حال رسیدن به فرم ایده‌آل باعث شده تا مجیدی روی این بازیکن جوان حساب ویژه‌ای باز کند و به او به عنوان یک بازیکن فیکس در دربی پایتخت میدان داد.

 

آذری که 67 دقیقه در میدان حاضر بود و برخلاف همیشه که در پست هافبک دفاعی دیده می‌شد، با حضور مهدی‌پور و چشمی اجازه مشارکت در بازیسازی و خط حمله تیمش را هم داشت، 26 پاس به همبازیان خود داد که 23 پاس او به مقصد رسید تا دقت پاسی 88 درصدی به نام هافبک جوان آبی‌ها به ثبت برسد.البته به‌جز یک پاس کلیدی او نمایش چشمگیر دیگری در زمین نداشت؛ همان پاسی که می‌رفت حسین‌زاده را با لک تک به تک کند.

 

 

او در نبردهای میانه زمین، یک نبرد هوایی موفق هم داشت و یکبار هم برای رودی ژستد اقدام به سانتر کرد که سانتر او به مقصد رسید؛ بعد از 67 دقیقه پرتلاش، سورپرایز  مجیدی برای دربی جای خود را به نیک نفس  داد.

 

با این‌حال اما نمایش خوب  آذری نشان داد که می‌تواند مجیدی  روی این بازیکن حساب کند و دور از ذهن نیست که او در بازی‌های بعدی هم فرصت بازی پیدا کند و حالا با حضور آذری، دست مجیدی برای چینش ترکیب‌های مختلف در میانه زمین بازتر است. چرا که بازیکنانی چون مهدی‌پور، رضاوند، چشمی، نیک‌نفس و حالا آذری در اختیار سرمربی جوان آبی‌هاست.

دیدگاه‌ها