کد خبر : 1796244 | 14 آذر 1400 ساعت 12:23 | 23.6K بازدید | 4 دیدگاه

این جشن قهرمانی بود یا میدان جنگ؟ (عکس)

جشن قهرمانی تیم مالمو با حداکثر شلوغی و بی نظمی ممکن در سوئد برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز تیم مالمو در خانه خود مقابل هالمستاد با تساوی بدون گل متوقف شد، اما همین نتیجه نیز برای مسجل ساختن قهرمانی آنها کافی بود و مالمو به دلیل هشت گل برتری تفاضل در مقابل رقیب خود AIK موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ سوئد شد. اما هنگامی که سوت پایان این دیدار به صدا درآمد، جمعیت فراوان حاضر در استادیوم که منتظر شروع جشن قهرمانی بودند به زمین ریختند و سکوهای استادیوم به سرعت خالی شدند.

 

هواداران مالمو که سر از پا نمی شناختند، بازیکنان این تیم را بغل کرده و مفصل در همان وسط زمین جشن قهرمانی تیم مورد علاقه خود را برگزار کردند. آنها با پرچم های بزرگ وارد زمین شده و حتی ماموران امنیتی نیز در خارج کردن این خیل عظیم جمعیت ناکام بودند. در نهایت جشن قهرمانی مالمو با حضور بخشی از هواداران در زمین برگزار شده و البته بی نظمی در این مراسم موج می زد.

 

هدایت مالمو بر عهده یان دال توماسون، مهاجم سابق تیم هایی چون نیوکاسل و میلان بوده و این سرمربی دانمارکی حالا موفق به فتح عنوان قهرمانی با تیمش شده است. البته مالمو در لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفته و این هفته آخرین دیدار خود در این تورنمنت را در مقابل یوونتوس انجام خواهد داد.

 

1671062

 

1671063

 

1671064

 

1671065

دیدگاه‌ها