کد خبر : 1796249 | 14 آذر 1400 ساعت 12:48 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش صادقی در راه صدرنشینی سیرجانی‌ها؛

وینگر گل‌گهر، مدعی جدید آقای گلی

ستاره سرعتی گل‌گهر یک روز فوق‌العاده را در مقابل سپاهان گذراند و یکی از ترین‌های تیمش بود.

وینگر گل‌گهر، مدعی جدید آقای گلی

به گزارش "ورزش سه" یکی از مهره‌های کلیدی و ارزشمند گل‌گهر در دو فصل گذشته بدون‌شک سعید صادقی بوده است؛ وینگر سرعتی که بعد از جدایی از شهر خودرو و پیوستن به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی، توانسته نمایش‌های خوبی را از خود در ترکیب گل‌گهر به اجرا بگذارد و روند رو به رشدی را سپری می‌کند.

 

او روز گذشته در رویارویی گل‌گهر و سپاهان، یکی از بهترین بازیکنان حاضر در میدان مسابقه بود و نقش پررنگی را در پیروزی 4-2 تیمش ایفا کرد؛ چرا که صادقی توانست خیلی زود در نقش گلساز در دقیقه 2 حاضر شود و روی ارسال زیبای او بود که سهرابیان توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

 

به جز این گلسازی، صادقی در نیمه اول حرکات انفرادی زیادی داشت تا بتواند قفل دروازه سپاهان را باز کند و شوت‌های خوبی را هم به سوی دروازه کنت روانه کرد که با بدشانسی ضربات او به بار ننشست؛ اما تلاش‌های متعدد سعید صادقی پیش از پایان بازی به گل نشست تا او بتواند سومین گل خود را در فصل جدید به ثمر برساند.

 

1671093

 

در دقایق پایانی بازی و روی یک ضد حمله عالی، صادقی در مصافی تک به تک با گلر اتریشی سپاهان توانست گل چهارم تیمش را بزند تا بعد از دبل گلزنی مقابل تراکتور در هفته نخست و در پیروزی 4-1 تیمش، این‌بار در یکی سهم در برتری 4 گله گل‌گهر مقابل سپاهان داشته باشد.

 

او حالا با گلی که مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی به ثمر رساند، توانست با 3 گل یکی از صدرنشینان جدول گلزنان لیگ باشد و امیدوار است بتواند در ادامه فصل موقعیت خود در جمع برترین گلزنان فصل را حفظ کند.

دیدگاه‌ها