کد خبر : 1796254 | 14 آذر 1400 ساعت 13:07 | 46.2K بازدید | 15 دیدگاه

اولین گزینه رانگنیک برای تقویت یونایتد مشخص شد

آمادو هایدارا، هافبک جوان لایپزیش تبدیل به اولین گزینه رالف رانگنیک برای تقویت ترکیب منچستریونایتد شده است.

اولین گزینه رانگنیک برای تقویت یونایتد مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی کار خود را در اولدترافورد آغاز کرده و حالا هواداران یونایتد در انتظار شروع تغییرات زیر نظر این تئوریسین باتجربه در تیم محبوب خود هستند. به نظر می رسد رالف رانگنیک خواهان بروز تغییراتی در ترکیب تیمش به خصوص در خط میانی شده و نشریه دیلی میل خبر از تمایل شیاطین سرخ برای توافق با آمادو هایدارا، هافبک 23 ساله و اهل مالی لایپزیش برای پنجره ژانویه داده است.

 

1671101

 

این بازیکن حدود دو سال قبل توسط خود رالف رانگنیک راهی بوندسلیگا شده و لباس لایپزیش را به تن کرد. بند آزادسازی 32 میلیون پوندی در قرارداد آمادو هایدارا با باشگاه آلمانی گنجانده شده و شیاطین سرخ می توانند با پرداخت این رقم او را در فصل زمستان به خدمت بگیرند. این بازیکن هافبکی پرانرژی و چند پسته بوده و می تواند در سیستم های مختلف کیفیت خود را به نمایش بگذارد. رانگنیک پیش از این نیز در مورد تمایل خود به استفاده از بازیکنان پرتلاش در ترکیب صحبت کرده بود و به نظر خرید احتمالی آمادو هایدارا نیز بر اساس همین فلسفه خواهد بود.

 

در روزهای حضور اوله گونار سولسشر در اولدترافورد و با توجه به عدم تمایل این بازیکن به استفاده از دنی فن دبیک، تنها فرد نقش چنین بازیکنی را در ترکیب یونایتد به عهده داشت و حالا رالف رانگنیک قصد دارد مهره جدیدی با این استاندارد به تیمش اضافه کند.

دیدگاه‌ها