کد خبر : 1796262 | 14 آذر 1400 ساعت 13:33 | 29.6K بازدید | 2 دیدگاه

بی تفاوتی پوچتینو به زلاتان؛ جوابی ندارم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن ترجیح داد واکنش خاصی به صحبت های جنجالی زلاتان نداشته باشد.

بی تفاوتی پوچتینو به زلاتان؛ جوابی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در کتاب جدید خود با نام "آدرنالین، داستان های ناگفته من" مدعی شد خواهان حضور در سمت مدیریت ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن بوده تا نظم و انضباط را به این باشگاه بازگرداند. در سال های اخیر اخباری در مورد حکومت ستاره های گران قیمت این باشگاه و نقش آفرینی بیش از اندازه آنها در پاری سن ژرمن منتشر شده و زلاتان در کتاب جدید خود این شایعات را به نوعی تایید کرده است. 

 

1660895


اما مائوریسیو پوچتینو در واکنش به صحبت های اخیر زلاتان مدعی شد به نظرات این بازیکن احترام گذاشته و تمایلی به عکس العمل در مقابل این ستاره سوئدی ندارد. خود زلاتان ابراهیموویچ چهار فصل را در باشگاه پاری سن ژرمن سپری کرده، در 180 بازی 156 گل به ثمر رساند و در نهایت در سال 2016 به منچستریونایتد پیوست.


مائوریسیو پوچتینو گفت: "من به نظر همه افراد احترام می گذارم. شما من را می شناسید، من انسانی هستم که به همه نظرات و افکار احترام می گذارد. من در مورد صحبت های زلاتان هیچ نظری ندارم. من فقط در مورد آنچه اینجا می گذرد، آنچه که ما انجام می دهیم و در مورد واقعیت صحبت می کنم.  برای من مهم نیست که گوینده چه کسی باشد و من برای همه واقعا احترام قائل هستم، اما دوست ندارم در مورد افکار دیگران صحبت کنم."
 

دیدگاه‌ها