کد خبر : 1796277 | 14 آذر 1400 ساعت 14:42 | 38.4K بازدید | 26 دیدگاه

ذهنیتی کوچک و بسته دارند

منچستر برای یک آبمیوه، یک پوند از دستمزدم کم کرد!

زلاتان در کتاب جدیدش خاطره ای عجیب از دوران حضورش در منچستریونایتد تعریف کرده است.

منچستر برای یک آبمیوه، یک پوند از دستمزدم کم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ پس از 4 سال بازی برای پی اس جی تصمیم گرفت تابستان 2016 راهی منچستریونایتد شود. او تا 2018 نیز برای این تیم بازی کرد و برنده 4 عنوان شد هرچند نتوانست قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد. زلاتان پس از یک مصدومیت سنگین از یونایتد جدا شد تا چالش فوتبال در لیگ آمریکا را امتحان کند. ستاره سوئدی اکنون برای میلان بازی می کند و اخیرا نیز قراردادش را تا پایان فصل تمدید کرد.

 

 

1667287

 

 

زلاتان در کتاب جدیدش به نام "آدرنالین"، به ذکر خاطره ای جالب و عجیب از دوران حضورش در منچستریونایتد پرداخت:« همه دنیا فکر می کنند منچستریونایتد باشگاهی سطح اول جهانی، پرقدرت و ثروتمند است و از بیرون برای خودم نیز چنین به نظر می آمد اما یک بار با موردی روبرو شدم که تصوراتم را به هم زد. متوجه شدم در منچستریونایتد چه ذهنیت کوچک و بسته ای وجود دارد. برای انجام یک بازی از منچستر خارج شده بودیم و در هتل که بودیم، به دلیل تشنگی از مینی بار اتاق، آبمیوه ای برداشتم و نوشیدم.

بازی کردیم و به خانه برگشتیم. ابتدای ماه وقتی فاکتور دستمزد ماهانه ام ارسال شد، طبق عادت قصد نگاه کردن نداشتم ولی نمی دانم چرا، شاید برای کنجکاوی، این بار به آن نگاه کردم و با مورد عجیبی روبرو شدم. یک پوند از دستمزدم کسر کرده بودند. با مدیر بخش فوتبال باشگاه تماس گرفتم تا علت را جویا شوم و در میان شگفتی به من پاسخ داد که یک پوند، در واقع هزینه آبمیوه بوده است.»

 

 

1671145

 

 

زلاتان ادر ادامه نوشته است:« واقعا حیرت زده بودم و گفتم مگر برای سفر شخصی به هتل رفته بودم؟ تیم بازی داشت و من هم طبعا در خدمت تیم بودم و نه در تعطیلات. هتل بخشی از محل کارم محسوب می شد. در هتل برای منچستر اقامت داشتم و تشنه ام بود. چه کار باید می کردم؟ نمی توانستم تشنه وارد زمین شوم. باور می کنید؟ یک پوند برای یک آبمیوه از دستمزدم کسر کردند. چنین چیزی را هرگز در فوتبال ایتالیا نخواهید دید. اینجاست که تفاوت ها رقم می خورد و باشگاه ها احترام بازیکنان شان را به دست می آورند.»

 

 

دیدگاه‌ها