کد خبر : 1796297 | 14 آذر 1400 ساعت 15:29 | 32.5K بازدید | 18 دیدگاه

بی اعتنایی فرهاد مجیدی به شماره 7 خاطره‌ انگیز (عکس)

فرهاد مجیدی در طول بازی و همچنین پس از آن توجه چندانی به بنر بزرگ شماره پیراهنش نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی مهم‌ترین شماره هفت استقلال در تاریخ معاصر این باشگاه محسوب می‌شود که در سال های پایانی دهه ۸۰ و همچنین اوایل دهه ۹۰ روزهای خاطره‌ انگیزی را با این پیراهن برای هواداران استقلال ثبت کرد و با گل‌ های متعدد در شهرآورد و سایر مسابقات جایگاه خود در بین هواداران استقلال را تقویت و به جمع اسطوره‌ های این باشگاه اضافه شد.

 

در آخرین روزهای فوتبال فرهاد مجیدی همیشه یک بنر بزرگ از پیراهن شماره هفت استقلال با نام او در سکوهای ورزشگاه آزادی قرار داشت و طرفداران آبی پوش به این شکل علاقه خود به این ستاره را نشان می‌دادند.

 

روز گذشته نیز در شرایطی که هواداران اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند، این بنر قدیمی دوباره راه به سکوهای پشت دروازه یافت تا تیفوسی های استقلال به سرمربی خود ابراز علاقه کرده و از او حمایت کنند اما برخلاف یحیی گل‌محمدی که نسبت به طرح هواداری قرمزها ابراز علاقه کرد و با آن سلفی گرفت، فرهاد مجیدی اعتنای چندانی به این بنر بزرگ نشان نداد.

 

1671171

 

 

مجیدی در این بازی حساس تمام توجه خود را صرف نمایش تیمش کرده بود و تلاش می‌کرد تا از لب خط تیمش را هدایت کند تا شاید با یک برد در دربی راه صعود به صدر جدول را پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد.

دیدگاه‌ها