کد خبر : 1796298 | 14 آذر 1400 ساعت 15:31 | 72K بازدید | 56 دیدگاه

توضیح محمد فنایی درباره کارشناسی داوری دربی

نظرات محمد فنایی درخصوص صحنه مشکوک به پنالتی در بازی پرسپولیس و استقلال، جنجالی شد.

توضیح محمد فنایی درباره کارشناسی داوری دربی

به گزارش "ورزش سه"، برای بازی شهرآورد، همچون سایر بازیهای لیگ برتر ایران، باکس داوری "ورزش سه" با همکاری پیشکسوتان خبره داوری اقدام به بررسی صحنه‌های مشکوک بازی کرد که در این بین دیدگاه‌های مناقشه برانگیزی از سوی داوران سابق فوتبال ایران به میان آمد.

 

محمد فنایی در تماس نخست خبرنگار ما راجع به صحنه برخورد ژستد با فرجی گفت: «بازیکن پرسپولیس بی احتیاطی کرد با تکل روی بازیکن خارجی استقلال رفت در حالیکه توپ در زمین بود. بازیکنان باید آموزش ببینند اگر توپ در جریان بازی باشد و در محوطه جریمه خطا بکنند حتما پنالتی خواهد بود و داور به دلیل اینکه تمرکزش را از دست داده بود و جایگیری اشتباهی داشت و روز خوبی را هم به خصوص در نیمه دوم نداشت باعث شد این پنالتی را نگیرد.»

 

ساعتی بعد هواداران پرسپولیس ویدیویی از فریم به فریم برخورد فرجی با ژستد را منتشر کردند که حتی توسط مسئولان این باشگاه نیز بازنشر شد. آنها با ارسال این ویدیو به "ورزش سه" خواستند که این تصویر نیز به کارشناسان ارسال شود تا شاید دیدگاهشان درباره این صحنه تغییر کند.

این ویدیوی چند ثانیه‌ای برای همه کارشناسان ارسال شد و در این بین محمد فنایی با تماشای آن گفت که «به نظر می‌رسد بازیکن اول توپ را می‌زند.»

 

1670806

 

همین دیدگاه باعث شد تا جنجال‌های زیادی به وجود بیاید و طرفداران منتسب به تیم استقلال با حمله به صفحه مجازی محمد فنایی، تهمت‌های مختلفی را متوجه کمک داور سابق فوتبال ایران کردند که با واکنش او همراه شد.

 

فنایی صبح امروز در تماس با خبرنگار ما اعلام کرد که در ویدیوی دوم ارسال شده به واتس اپ او، بازیکن توپ را می‌زند اما وقتی صحنه کلی را وقتی ویدیوی تلویزیونی می‌بینیم اصلا توپ در میان نیست و بنابراین باید پنالتی گرفته شود. بنابراین از نظر او، این صحنه پنالتی است.

دیدگاه‌ها