کد خبر : 1796299 | 14 آذر 1400 ساعت 15:34 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

تجلیل باشگاه تراکتور از رسول خطیبی (عکس)

باشگاه تراکتور از سرمربی سابق خود تجلیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب ترین تقابل های هفته هشتم لیگ برتر را در تبریز شاهد هستیم؛ جایی که شاگردان رسول خطیبی باید مقابل تراکتور به میدان بروند.

 

خطیبی دو فصل پیش آلومینیوم را لیگ برتری کرد و در نیم فصل اول لیگ بیستم هم با این تیم نتایج خوبی گرفت. یکی از این نتایج خوب شکست دادن تراکتور در تبریز بود. این مربی تبریزی در پایان نیم فصل راهی تراکتور شد تا هدایت این تیم را برای دومین مرتبه به عهده بگیرد.

رسول خطیبی که در مقطع اول حضور خود در تراکتور این تیم را قهرمان نیم فصل کرده بود، پیش از پایان فصل جمع سرخ پوشان را ترک و با هدایت دوباره آلومینیوم وارد لیگ بیست و یکم شد.

 

1671173

 

پیش از شروع بازی امروز تیم های تراکتور و آلومینیوم شاهد برگزاری مراسم تجلیل از رسول خطیبی بودیم؛ مربی که علاوه بر تراکتور در تیم های گسترش فولاد و ماشین سازی هم مربیگری کرده و هر دو تیم یاد شده را لیگ برتری کرده است.

 

در این مراسم تجلیل که از سوی باشگاه تراکتور ترتیب داده شده بود، میر معصوم سهرابی، مدیرعامل تیم تبریزی با اهدای گل از سرمربی آلومینیوم تقدیر به عمل آورد. بازیکنان و دیگر اعضای تیم تراکتور هم خوش و بش صمیمانه ای با خطیبی داشتند.

 

دیدگاه‌ها