کد خبر : 1796340 | 14 آذر 1400 ساعت 18:24 | 14.6K بازدید | 7 دیدگاه

مصاحبه جنجالی برای ستاره دورتموند دردسرساز شد

جود بلینگهام، ستاره انگلیسی دورتموند، به دلیل اظهاراتش بعد از بازی برابر بایرن مورد بازجویی از سوی اتحادیه فوتبال آلمان قرار می گیرد.

مصاحبه جنجالی برای ستاره دورتموند دردسرساز شد

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در یک بازی حساس و مهم در وستفالن میزبان بایرن مونیخ بود و نهایتاً این بازی با نتیجه 3-2 به سود شاگردان یولیان ناگلزمان پایان یافت تا باواریایی‌ها فاصله را با رقیب مستقیم خود به چهار امتیاز افزایش داده باشند.

 

 

1671229

 

 

گل پیروزی بخش بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی و توسط روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید. با این حال بازیکنان دورتموند معتقد بودند که هیچ خطایی توسط متس هوملس صورت نگرفته و در واقع داور به اشتباه نقطه پنالتی را نشان داده است. اما نکته جنجال‌برانگیز ماجرا جایی بود که ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جود بلینگهام معترض شد که چرا فلیکس زوایر بعد از دست داشتن در یک پرونده تبانی که قبلا اتفاق افتاده بود، قضاوت این بازی را برعهده گرفت.

 

بلینگهام بعد از بازی گفت: "شما به داوری که در گذشته تبانی کرده قضاوت بزرگترین بازی آلمان را می دهید، پس چه انتظاری دارید؟ متس هوملس در این صحنه فقط برای به دست آوردن توپ تلاش می کند و به آن ضربه می زند. از نظر من این اصلاً پنالتی نبود."

 

 

1671230

 

 

در همین راستا مارکو هاسه، ناظر داوری فدراسیون فوتبال آلمان شکایتی را از جود بلینگهام تنظیم کرده است. همچنین آنتون ناکراینر، رئیس کمیته کنترل اتحادیه فوتبال آلمان، تایید کرده که هافبک دورتموند اکنون تحت بازجویی قرار دارد. او در این باره گفت: "کمیته کنترل، اظهارات جود بلینگهام بازیکن دورتموند را از نظر ارتباط آن با قوانین کیفری ورزشی بررسی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها