کد خبر : 1796341 | 14 آذر 1400 ساعت 18:29 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل و پنالتی حریف اشتباه بود

میثاقیان: عادت کرده‌ام روی خط ورجه وورجه کنم!

سرمربی پدیده مشهد بعد از ششمین باخت تیمش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر برابر نساجی به گفتگو پرداخت.

میثاقیان: عادت کرده‌ام روی خط ورجه وورجه کنم!

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان که در بازگشت به لیگ برتر در این فصل هدایت پدیده مشهد را برعهده گرفته، بار دیگر شکستی دیگر در کارنامه‌اش دید و اینبار مقابل نساجی با دو گل شکست خورد. او با حضور در نشست خبری درباره شرایط تیمش برابر این بازی گفت: بازی در چنین زمینی واقعا سخت بود. در چند روز اخیر بارها گفتند در مشهد، تهران یا قائمشهر بازی است. اما این زمین اصلا شرایط بازی فوتبال را نداشت. فوتبال نبود و یا ما زیر توپ می زدیم و یا آنها. به نظرم آنها از میزبانی به نحو احسن استفاده کردند. پنالتی مشکوکی بود و گل دوم هم آفساید بود. من داور نیستم و البته سنم هم بالا رفته و چشمانم قوی نیست اما به نظرم پنالتی نبود و گل دوم هم آفساید بود. 

 

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی خوبی کردیم. بعد از گلی که خوردیم تمرکز تیم ما بهم خورد. اوضاع خوبی نداریم و تیم غریبی هستیم و این حق ما نیست. هر جا رفتیم بهترین بازی را کردیم اما این حق ما نیست. بهتر خواهیم شد. امروز هم خیلی ناراحت شدیم و بحث مان شد که به این شکل بازی کردیم و آنها هم خیلی ناراحت بودند که چرا نتوانستند خوب بازی کنند. واقعا فشار زیادی روی آنهاست. ذهنیت آنها پاک نشده و به نظرم بچه ها باید این مسائل را فراموش کنند و در جدول اصلا وضعیت خوبی نداریم.

 

سرمربی پدیده در واکنش به سوالی درباره اعتراضات سریالی اعضای نیمکت این تیم به مسائل مربوط به داوری و همچنین نفرات حاضر در جایگاه ویژه گفت: آنها خبرنگار نبودند و همه آنها تماشاچی بودند. یعنی 300 نفر خبرنگار هستند؟ بالای 300 نفر آنجا بودند. مسلما این تعداد خبرنگار نیستند. در مشهد این تعداد اصلا نمی آیند. ما خیلی مظلوم هستیم. روی نیمکت ما چهار نفر هستیم و نیمکت حریف بالای 30 نفر بودند. ما بازی را باختیم و حرفی برای گفتن نداریم. اما ما تحت فشار بودیم و به نظرم بازی بدی در نیمه اول نداشتیم اما در نیمه دوم که زمین بدتر شد باختیم. 

 

میثاقیان در واکنش به مشکلات مالی این باشگاه گفت: ما با هواپیما آمدیم و با هواپیما هم می رویم و نباید به این باشگاه توهین شود. اینکه یکی از اعضای تیم ما حضور نیافتند بلیت گیرشان نیامده و پرواز سازی هم کم است. اینطور نیست که پول یک بلیت را نداشته باشیم. 

 

وی در واکنش به اینکه برخلاف فوتبال اروپا منطقه فنی با حضور موثری از سوی مربیان همراه نمی شود و رفتار درستی انجام نمی شود گفت: من 30 سال مربی هستم و همه اخلاق من را می دانند. من اصلا خط را نمی بینم و قبلا هم همینطور بوده است. الان داور هم به من کارت داد. نیمکت ما چهار نفر بود و تدارکات هم نداشتیم و نسبت به حریف که 9-8 مربی بود ما کمتر سر و صدا کردیم. اینجا هم قوانین دارد و هر کس رفتاری دارد در مربیگری و من هم اینطور هستم که کنار خط باید ورجه وورجه کنم و نگران حال من نباشید!

 

میثاقیان درباره آینده اش روی نیمکت این تیم گفت: ما کی گفتیم مشکل مالی داریم. این مشکلات که شخصی است و امروز هم پول بچه ها را دادند و اینکه بخواهند کسی را خراب کنند می گویند پول نداریم و آبمعدنی نداریم و غذا نداریم. من مربی هستم و هر وقت بخواهند هستم و هر وقت نخواهند می روم و مشکلی نیست.

دیدگاه‌ها