کد خبر : 1796342 | 14 آذر 1400 ساعت 18:35 | 9.1K بازدید | 11 دیدگاه

نیمکت فولاد خیلی حرف می زدند

کلانتری: بدون‌داشتن موقعیت گل‌بزنی،قشنگ است!

سرمربی فجرسپاسی می گوید از کل شرایط داوری بازی راضی هستم ولی نیمکت فولاد حرف‌های خیلی زیادی زد.

کلانتری: بدون‌داشتن موقعیت گل‌بزنی،قشنگ است!

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی در پایان دیدار با فولاد که با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید در جمع خبرنگاران گفت: دو تیم از هم آنالیز داشتند. فولاد به دلیل در اختیار داشتن بازیکنان بلند قد در خط حمله و دفاع بیشتر روی ضربات ایستگاهی برنامه ریزی کرده بود. بچه های ما در این مسئله خوب عمل کردند به جز صحنه ای که گل خوردیم. آنها از هر کجا فرصتی داشتند توپ را روی دروازه ما ارسال می کردند تا از توپ سوم استفاده کنند یا کرنر، خطا و اوتی به دست بیاورند. روی یک صحنه غفلت کردیم و غفلت موجب پشیمانی می‌شود. اگر بازیکنان باهوش عمل کرده بودند می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

 

او صحبت هایش را با تشکر از شاگردانش اینگونه ادامه داد: بچه ها واقعا تلاش کردند و زحمت کشیدند. چه کسانی که بازی کردند و چه افرادی که روی نیمکت بودند. نیمه اول هر دو تیم یک موقعیت خطرناک داشتند. در نیمه دوم نیز روی آنالیزی که کرده بودیم به گل رسیدیم. فضایی که می خواستیم را ایجاد کردیم. 

 

وی ادامه داد: یک بازیکن سرعتی و پا به توپ را جلو گذاشته بودیم که در برابر یک بازیکن باکیفیت و دو متری خط دفاعی حریف بود. می‌خواستیم از روزنه‌های دفاعی حریف استفاده کنیم در نیمه دوم این روزنه پیدا شد و خدا را شکر به گل رسیدیم. در کل می خواهم بگویم که بازی روی هوا می‌چرخید سعی می‌کردیم بیشتر روی زمین بازی کنیم و از چرخش توپ استفاده کنیم. حریف می‌خواست در یک سوم دفاعی ما خطا بگیرد یا از کرنر و اوت دستی استفاده کند.

 

کلانتری درخصوص اینکه تیم او روی توپ های ارسالی دروازه اش باز می شود و چرا روی این نقطه ضعف کار نمی کنند، پاسخ داد: بچه‌های ما 99 درصد روی کرنرها و ضربات ایستگاهی موفق بودند. در فوتبال حرفه‌ای یک لحظه غفلت کنید چنین اتفاقاتی می‌افتد. باید در تمرینات بیشتر روی ضربات ایستگاهی کار کنیم تا همان غفلت ثانیه‌ای را هم نداشته باشیم.

 

وی درباره اینکه نکونام اعتقاد داشته است که فجر بدون حمله و اتفاقی موفق شده است گلزنی کند، پاسخ داد: ‌خیلی قشنگ است که یک تیم بدون حمله به گل برسد. من به تیم خودم تبریک می‌گویم. خیلی خوب است که تیمی در خانه خودش خوابیده باشد و به گل برسد. این قشنگ است و باعث افتخار تیم من است که بدون حمله توانستیم یک گل بزنیم.

 

کلانتری در مورد داوری بازی گفت: من همانجا گفتم که از کل شرایط داوری بازی راضی هستم ولی نیمکت فولاد حرف‌های خیلی زیادی زد. همانجا به داور، داور چهارم و ناظر بازی هم گفتم آنقدر صحبت می‌کنید که حتی کمک داور هم پرچم‌ها را به طرف ما می‌زند. دقیقه 89 بازیکن فولاد توپ را به اوت زدند. آنقدر صحبت می‌کردند که هم داور وسط و داور کنار هم اشتباه کردند. 3-4 صحنه خودم کنار خط  ایستاده بودم که خطا نبود تمارض حریف بود اما خطا می‌گرفت به ناظر هم گفتم قرار نیست اگر ساکت هستیم و نمی‌خواهیم وضعیت مسابقه به هم بریزیم و داد و بیداد نمی کنیم، حق ما خورده شود.

دیدگاه‌ها