کد خبر : 1796348 | 14 آذر 1400 ساعت 18:53 | 13.5K بازدید | 6 دیدگاه

این بدترین زمین تاریخ لیگ برتر است؛ 

الهامی: بردیم ولی شرمنده مردم مازندران شدم

سرمربی تیم فوتبال مازندران علی رغم پیروزی برابر پدیده از کیفیت نمایش تیمش رضایت ندارد.

 الهامی: بردیم ولی شرمنده مردم مازندران شدم 

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که تیمش موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پدیده مشهد را شکست دهد، در نشست خبری مسابقه اینطور حرف هایش را آغاز کرد: روز جهانی معلولین را به همه معلولان عزیز تبریک می گویم. اصلا جای هیچ صحبتی در مورد مسائل فنی باقی نمی‌ماند.نه اینکه چون بردیم بگویم با چه روشی بازی کرده ایم. نه در واقع یک فوتبال بدون برنامه و ریتم برای هر دو تیم رقم خورد.فوتبال مد نظر خودم و هواداران ما اصلا اینی نبود که دیدید. من بابت نتیجه به هوادارانمان تبریک می‌گویم ولی از آنها عذر‌خواهی می‌کنم چون کیفیت فوتبال ما این نیست. خودتان می دانید. شرمنده آنها شدم. مردم مازندران و طرفداران نساجی در همه جای ایران می‌دانند این نوع بازی باب میل من نیست. ولی چاره ای نیست ولی دو بازی را به خاطر بازی با کیفیت از دست دادیم. دیروز هم گفتم سه امتیاز بازی با صنعت نفت را به هواداران تیمم بدهکارم.


بخش بعدی صحبت های ساکت در رابطه با کیفیت زمین بود و او  در رابطه با این موضوع بیان کرد: دست تک تک بازیکنان تیمم را می‌بوسم که در این زمین سنگین که شرایط بازی را نداشت بازی کردند. من قصد خراب کردن کسی را ندارم، این شرایط زمین است، همه باید دست به دست هم بدهیم، من باید به آقای رنگرز کمک کنم و او هم به مسئولان استان.همه باید کمک کنیم این زمین از چنین شرایطی خارج شود. نساجی هویت مازندران است و باید این زمین درست شود.
الهامی با اشاره به اینکه زمین سازی بدترین زمین تاریخ فوتبال ایران در ادوار لیگ است، اضافه کرد: با احترام به همه زمین ورزشگاه ساری بدترین زمین تاریخ 21 دوره لیگ برتر است.اگر قبل از بازی به مصاحبه من دقت کرده باشید گفتم اگر مسابقه را ببریم روی اتفاق است و اگر ببازیم هم روی اتفاق است.ما سبک فوتبالمان را عوض کردیم و به قول امروزی‌ها علم‌مان را بالاتر بردیم. 


سرمربی نساجی در مورد عملکرد داور هم حرف زد و گفت: به داور خسته نباشید می‌گویم که در این زمین از عهده قضاوت مسابقه برآمد.من داور بازی را می شناسم. او یکی از داوران جوان و باهوش و با متانت ما است و به او به خاطر قضاوتش تبریک می‌گویم.


الهامی در خصوص اعتراضاتی که از سوی نیمکت پدیده به داور می‌شد اینطور واکنش نشان داد: بهتر است من در مورد تیم‌حریف صحبت نکنم چون آنها دیدگاه خودشان را دارند. این‌ها مسائلی است که ناظر بازی به آن باید توجه کند. پدیده تیم خوبی است و به آقای میثاقیان که استاد من و عزیز من است تبریک می‌گویم. این تیم با تیم 2-3 هفته اول خیلی متفاوت بود. تیم جان داری بود و مطمئن باشید این تیم از جایگاهش جدا خواهد شد.


سرمربی نساجی در خصوص تاثیر بازگشتش به نیمکت این تیم و اینکه آیا بهتر نیست کمی صبورتر باشد عنوان کرد: قطعا همینطور است که شما می فرمایید. اگر آرامش داشته باشم تیم بهتری داریم و کاملا با شما موافق هستم. اینکه من چند هفته کنار خط نبودم و تیم صدمه خورد را قبول ندارم، چون اعضای کادر فنی ما زحمت کشیدند، ولی قطعا اگر من هم بودم و به آن جمع اضافه می‌شدم تیم ما قوی تر می‌شد.


سوال بعدی باز هم در مورد غیبت الهامی بود و در پاسخ به این سوال که بار دیگر در دو سه صحنه تمرکزش را از دست داده است و استرس به تیمش منتقل کرده، بیان کرد: امروز به جز یک صحنه که اتفاق افتاد مساله خاصی رقم خورده باشد. نجفی امروز خیلی تلاش کرد و جزو بازیکنان با غیرت ما است و به خاطر همان صحنه اعتراض کردم. اتفاقا الان او در رختکن در حال تزریق برای بهتر شدن دردش بود. صادقانه می‌گویم من به این امید در نساجی ماندم که تیم‌های بزرگ به وطنی قائمشهر بیایند و با آنها بازی کنیم. هیمن حالا می‌گویم مردانه حاضرم قرارداد من را کمتر کنند تا ورزشگاه وطنی سر و سامان بگیرد. حاضر هستم 300 میلیون بدهم که این زمین درست شود تا من هم یک کمک کرده باشم.


در این لحظه خبرنگاران مازندرانی که به شدت ذوق زده شده بودند، شروع به دست زدن و تشویق ساکت الهامی کردند. در ادامه این مربی با توصیف خوبی های مازندران اینطور حرف هایش را خاتمه داد: لیاقت رنگرز و این استان زیاد است. اینجا پهلوان خیز ترین استان کشور است. ایران باید به مازندران ببالد. علاوه بر کشتی و وزنه‌برداری فوتبال این استان هم پرافتخار است. در خیلی از کشورها چندین هزار دلار هزینه می‌کنند تا تماشاگر را به ورزشگاه بیاورند.در قطر این اتفاق افتاد و وقتی دیدند که نمی‌توانند در کشورهای اروپایی هزینه کردند.نساجی در آمل، بابل، کیاکلا و ...کل مازندران سرای من است. اگر ما با یک تیم بزرگ بازی داشته باشیم، 12 هزار نفر می آیند. نساجی در مازندران سرای من است.

دیدگاه‌ها