کد خبر : 1796349 | 14 آذر 1400 ساعت 19:01 | 5.8K بازدید | 11 دیدگاه

نمی‌دانیم این زمین چطور تایید شده است؛

حردانی: تیم‌ها جلوی فولاد وقت تلف می‌کنند

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به بازیکنان تیم فجرشهید سپاسی و رفتاری که در زمین داشته اند، معترض است.

حردانی: تیم‌ها جلوی فولاد وقت تلف می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، سعادت حردانی مدافع ملی پوش تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی تیمش مقابل فجرشهید سپاسی شیراز در مورد نتیجه مسابقه گفت: می دانستیم بازی سختی داریم ولی واقعا چمن ورزشگاه حافظیه در حد لیگ یک و دو هم نیست. اصلا چمن نیست. اصلا نمی دانم چطور این چمن برای لیگ برتر تایید شده است. ما اصلا نمی‌توانستیم کار تاکتیکی انجام بدهیم و تمام بازی شده بود، بکش بکش.


حردانی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به روند بازی و آماری که ثبت شده، اضافه کرد: اگر شما آمار بازی را هم ببینید، تیم فجرشهید سپاسی فقط یک توپ در چارچوب داشت که توپ به پای بازیکن حریف خورد و به زمین ما آمد و به خاطر زمین بد حافظیه تبدیل به موقعیت شد. بعد از این گل خیلی حمله کردیم و به گل هم رسیدیم. شانس های گل بیشتری هم داشتیم ولی بازیکنان فجر مدام خودشان را می انداختند و نمی خواستند بازی در جریان باشد. اینطوری می خواستند امتیاز بگیرند و متاسفانه به هدفشان رسیدند و بازی مساوی شد.


مدافع راست تیم ملی در بخش پایانی صحبت هایش اینطور حرف هایش را جمع بندی کرد: هم این بازی و هم بازی گذشته موقعیت های زیادی خلق کردیم و اگر می‌توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم، الان 4 امتیاز بیشتر داشتیم و با تیم صدرنشین هم امتیاز بودیم. با این حال همانطور که گفتم مدام بازیکنان حریف خودشان را روی زمین می انداختند و نمی گذاشتند بازی فوتبال انجام شود. اینطور درست نیست که مدام بازیکنان تیمی خودشان را روی زمین بیندازند. فکر می کنم در هر دو بازی ای که مساوی شده، عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم برنده باشیم. تلاش می کنیم این روند ادامه دار باشد و مطمئنا برای موفقیت در ادامه مسابقات با تمام وجود می‌جنگیم.

دیدگاه‌ها