کد خبر : 1796406 | 14 آذر 1400 ساعت 23:18 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

نیم نگاه اراکی ها به یک رکورد تاریخی (عکس)

شاگردان خطیبی یک بازی دیگر را بدون دریافت گل به پایان رساندند.

به گزارش ورزش سه، تیم آلومینیوم اراک امروز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر موفق شد میزبان خود تراکتور را با نتیجه دو بر صفر در تبریز شکست دهد.

 

حسین پورحمیدی با بسته نگه داشتن دروازه اش در این دیدار، ششمین کلین شیت خود را در فصل جاری رقم زد و دیگر کلین شیت اراکی ها را عرفان اسفندیاری در هفته اول مقابل پدیده رقم زده بود.

 

 

1671320

 

 

رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا به عنوان عناصر دفاعی در یک سوم اول و مصطفی احمدی و محمود قائدرحمتی به عنوان عناصر دفاعی در میانه میدان آلومینیوم به هماهنگی قابل توجهی دست پیدا کرده اند و همین موضوع باعث شده تا شاکله دفاع اراکی ها از خط دروازه تا میانه میدان به طور منظم شکل بگیرد.

 

شاگردان رسول خطیبی در شرایطی تنها در یک بازی دروازه خود را در این فصل باز شده دیده اند که به عقیده این مربی ساختار دفاعی تیمش، دلیل اصلی کار است.

 

 

1671319

 

 

سرمربی آلومینیوم در این مورد گفت: من از خط دفاعی ام که هیچ از شکل دفاعی تیم هم راضی ام چون خط دفاعی به تنها نمی تواند. شکل دفاعی تیم مان خوب است چون هم فوتبال رو به جلو انجام می دهیم و در هم در هشت بازی تنها یک گل دریافت کرده ایم که این برای یک تیم خیلی خوب است.

 

اراکی ها در طول هشت بازی اخیر به گونه ای عمل کرده اند که تیم هایی چون پرسپولیس، فولاد و تراکتور که مهاجمان خطرناکی دارند هم موفق به باز کردن دروازه شان نشده اند. تک گلی که آلومینیوم دریافت کرده مربوط به پیروزی 2-1 این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان می شود.

 

 

 

1671318

 

آلومینیوم با دریافت یک گل در هشت بازی نخست در مسیری قرار گرفته که می تواند رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کند؛ رکوردی که این تیم برای رسیدن باید کمتر از 13 گلی بخورد که به نام استقلال در لیگ هجدهم ثبت شد و این تیم را به بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ تبدیل کرد.

دیدگاه‌ها