کد خبر : 1796445 | 15 آذر 1400 ساعت 09:57 | 38.3K بازدید | 21 دیدگاه

بالاتر از استقلال، چسبیده به پرسپولیس (عکس)

مس رفسنجان روز گذشته و در هفته هشتم بازی های لیگ برتر یک بازی خوب در استادیوم فولاد شهر در برابر ذوب آهن به نمایش گذاشت و مزد برتری خود را با 3 گل گرفت.

بالاتر از استقلال، چسبیده به پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید این نتیجه برای خیلی ها قابل پیش بینی نبود و شاید مسی ها هم تصور نمی کردند با 3 گل در برابر ذوب آهن به برتری برسند اما به طور حتم ارایه بازی خوب در برابر ذوب آهن و هم چنین برد دراین بازی از سوی مسی ها برنامه ریزی شده بود و حسن اینجا بود که مس بع داز زدن گل اول دست از حمله برنداشت و بعد از زدن گل دوم به نتیجه به دست آمده قانع نشد و به فوتبال تهاجمی خود ادامه داد. این به زیبایی بازی و هم چنین رقم خوردن یک نتیجه جالب در بازی های لیگ برتر کمک کرد و لیگ برتر به چنین بازیهایی نیازمند است. بازی های پر گل که لیگ را جذاب و تماشایی می کنند. همانند دیدار گل گهر – سپاهان که 6 گل داشت. در مسابقه ای که هر دو تیم زیبا و تماشاگر پسند بازی کردند. 

 

شاگردان محمد ربیعی نه به بهانه این بازی بلکه پیش تر هم نشان دادند ماجراجویی در مسابقات را دوست دارند و این تنها به سبب ارایه بازی تهاجمی به دست می آید. به یاد داریم در فصل اول حضور این مربی در مس، این تیم با 67 امتیاز از 34 مسابقه قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد. این تیم در اولین فصل حضور در لیگ برتر هم 39 امتیاز از 30 مسابقه به دست آورد و در جایگاه هشتم قرار گرفت و به نظر می رسد نوبتی هم باشد نوبت حمله به مقام کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است. تیمی که در 8 هفته سپری شده از بازی ها بالاتر از استقلال قرار می گیرد و تیم چسبیده به پرسپولیس است حتما توانمندی هایی دارد که در صورت باور می تواند دست به یک کار بزرگ بزند. 

 

1671377

 

ذوب آهن این فصل با هدایت مهدی تارتار یک تیم خوب نشان داده و به واسطه همین خوبی حتی سرمربی اش دیروز بعد از شکست گفت:« نگران نباشید. ما در فصل جاری یکی از تیم های خوب مسابقات خواهیم بود. » وقتی مس چنین تیمی را در خانه اش شکست می دهد بدون شک می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. 

 

محمد ربیعی در رفسنجان یک تیم خوب ساخته؛ یک تیم قابل احترام و از همه مهمتر شجاع. آیا این تیم می تواند به سیر صعودی خود در این فصل از بازی ها ادامه دهد و انگیزه پیروزی در بازی با ذوب آهن را در بازی های بعدی داشته باشد؟ چرا که نه. موفقیت در فوتبال فقط به تیم های مدعی محدود نشده است و باور این موضوع می تواند به تیم هایی چون مس کمک کند که در بازی های لیگ برتر ماجراجویی کنند.

 

1671376

دیدگاه‌ها