کد خبر : 1796494 | 15 آذر 1400 ساعت 13:22 | 50.7K بازدید | 20 دیدگاه

دوندگی بالا اما بی‌ثمر کوین یامگا

بازیکن خارجی استقلال در نقش اوسین بولت(عکس)

وینگر فرانسوی استقلال بعد ازدرخشش مقابل ذوب‌آهن نتوانسته نمایش های خوب خود را تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، کوین آرتور یامگا یکی از دو خرید خارجی استقلال بود که البته دیرتر از موعد پیش فصل به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد اما در همان نخستین بازی خود با پیراهن استقلال توانست دلبری کند و با درخشش در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در هفته دوم لیگ برتر، دل هواداران آبی‌پوش را به دست آورد؛ او موفق شد دبل کند و زمینه‌ساز پیروزی مهم شاگردان مجیدی در مقابل ذوب‌آهن شود.

 

اما بعد از درخشش مقابل ذوب‌آهن، یامگا در 5 بازی دیگر فصل استقلال (به جز بازی با گل‌گهر که سازمان لیگ ممانعت کرد) در ترکیب اصلی آبی‌پوشان قرار گرفت و در پست‌های مختلفی از جمله دفاع راست، وینگر راست و چپ و مهاجم هدف فرهاد مجیدی سعی کرد تا از ستاره فرانسوی خود بازی بگیرد، اما هیچگاه آن درخشش بازی نخست تکرار نشد.

 

یامگا در بازی‌های اخیر با پیراهن استقلال نشان داده که فاکتور مهم بازی‌اش سرعت بالای اوست، چرا که دوندگی زیادی را از خود در طول زمین مسابقه نشان می‌دهد اما در تهدید دروازه رقبا و شوت در چارچوب چندان موفق نبوده است.

 

 

 

ستاره فرانسوی استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان چند فرصت خوب گلزنی پیدا کرد اما شوت‌های او هیچکدام در چارچوب دروازه نفتی‌ها نبود؛ او در دربی هم در امر پرسینگ کمک زیادی به فرهاد مجیدی کرد و از سرعت بالای خود در فشار مضاعف بر خط دفاعی پرسپولیس استفاده کرد اما این‌که بخواهد خلق موقعیتی روی دروازه سرخ‌ها داشته باشد، این‌چنین نبود.

 

او در چند موقعیت به دست آمده اقدام به ارسال توپ روی دروازه لک کرد که سانترهای او نیز به بار ننشست تا برای پنجمین بازی پی در پی بدون ثبت گل یا پاس‌گل خرید فرانسوی آبی‌ها میدان مسابقه را ترک کند.

دیدگاه‌ها