کد خبر : 1796530 | 15 آذر 1400 ساعت 16:55 | 10.5K بازدید | 3 دیدگاه

مارکوس یورنته:

شخصیت و توان لازم برای شکست پورتو را داریم

مارکوس یورنته اطمینان دارد که اتلتیکو می تواند فردا در زمین پورتو پیروز شود.

شخصیت و توان لازم برای شکست پورتو را داریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ورزشگاه دروگائو شاهد دیداری حساس بین پورتو و اتلتیکو خواهیم بود. در این گروه صعود لیورپول قطعی شده ولی پورتو، میلان و اتلتیکو همچنان برای صعود به عنوان تیم دوم شانس دارند. پورتو در صورت پیروزی می تواند صعود کند و اتلتیکو هم باید پورتو را ببرد و منتظر توقف میلان برابر لیورپول بنشیند.

 

 

1671512

 

 

مارکوس یورنته هافبک ملی پوش اتلتیکو در نشست خبری این بازی گفت:« متاسفانه به مایورکا باختیم ولی معتقدم تیمی بزرگ در اختیار داریم که شخصیت لازم برای پیروزی بر هر حریفی از جمله پورتو را دارد. هدف این است که شرایط کنونی را تغییر دهیم. اعتراض هواداران طبیعی بود و می خواهیم جبران کنیم. بازی فردا از جمله بازی هایی است که هر کسی دوست دارد در آن حاضر باشد. باید همه انرژی خودمان را در زمین بگذاریم و تک تک بازیکنان نیز نمایشی بی نقص ارائه دهند. به چنین بازی هایی عادت داریم و به اندازه کافی هم توان و انگیزه برای موفقیت داریم. باید ورق را برگردانیم و این کار را نیز انجام خواهیم داد.»

 

 

1671511

 

 

 دیدار میلان و لیورپول:« می دانم که در صورت پیروزی بر پورتو باید منتظر توقف میلان بمانیم ولی درون زمین به چیزی جر پیروزی بر پورتو فکر نخواهیم کرد. برابر میلان در خانه که بازی داشتیم نیز توجهی به دیدار پورتو و لیورپول نداشتیم. هدف پیروزی بر پورتو است و ابتدا باید این سه امتیاز را بگیریم و سپس ببینیم نتیجه بازی دیگر چه خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها