کد خبر : 1796541 | 15 آذر 1400 ساعت 18:10 | 13.2K بازدید | 5 دیدگاه

توموری:

سخت است اما می خواهیم لیورپول را شکست دهیم

فیکایو توموری، مدافع انگلیسی میلان، می گوید آنها فقط با هدف شکست دادن لیورپول پا به مسابقه فردا شب می گذارند.

سخت است اما می خواهیم لیورپول را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب در یک مسابقه بسیار حساس میزبان لیورپول خواهد بود. پیش از این تیم یورگن کلوپ صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کرده و این بازی برای آنها حکم تشریفاتی را دارد اما در سمت مقابل اوضاع برای روسونری کاملاً متفاوت است. در واقع میلان باید لیورپول را شکست دهد و منتظر بماند که در دیدار دیگر گروه بین پورتو و اتلتیکومادرید نتایج دلخواه برای صعود آنها حاصل شود.

 

فیکایو توموری، مدافع انگلیسی میلان، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لیورپول گفت: "ما می خواهیم برنده شویم و فکر می کنم این ذهنیتی است که فردا باید داشته باشیم. ما می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم و همه توان خود را برای انجام این کار ارائه خواهیم داد. لیورپول تیم بزرگی دارد اما ما هم می‌دانیم که تیم قدرتمندی هستیم. آنها نتایج خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده اند اما ما هم اخیراً کارهای بزرگی انجام داده ایم."

 

 

1671535

 

 

توموری در ادامه گفت: "فکر می‌کنم که ما به عنوان یک تیم خیلی پیشرفت کرده ایم. این اولین تورنمنت لیگ قهرمانان اروپا برای بسیاری از بازیکنان ما به حساب می‌آمد و سازگاری با شرایط دشوار بود. اکنون ما پنج بازی انجام داده ایم و باید دیدار مهمی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی انجام دهیم. ما هم متمرکز و مصمم‌تر هستیم اما به همان اندازه به تعهد هم نیاز داریم‌. می دانیم که شرایط دشوار خواهد بود اما می‌خواهیم که برنده شویم."

 

 

1671534

 

 

مصدومیت سیمون کیائر: "سیمون بخش مهمی از تیم ما محسوب می‌شود و در دیدار مقابل سالرنیتانا دیدید که از چه اهمیتی برای مان برخوردار است. ما باید جای خالی او را پر کنیم و از شخصیت لازم برای انجام این کار برخوردار هستیم. اتفاقی که برای او افتاد ناراحت کننده است اما ما می‌خواهیم فصل خوبی را برای او رقم بزنیم."

دیدگاه‌ها