کد خبر : 1796559 | 15 آذر 1400 ساعت 19:59 | 29.5K بازدید | 3 دیدگاه

لیگ قهرمانان فعلا برای راموس تمام شد

سرخیو راموس در آخرین بازی مرحله گروهی پاری سن ژرمن مقابل کلوب بروژ نیز غایب است.

لیگ قهرمانان فعلا برای راموس تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری دلیل انتقال سرخیو راموس به پاریس را تجربه بالای این بازیکن در لیگ قهرمانان می دانستند، اما این بازیکن هنوز حضور موثری در ترکیب تیم جدید خود نداشته و مصدومیت های متوالی جلوی بازی کردن او را گرفته است.  حالا امروز باشگاه پاری سن ژرمن بعدازظهر امروز اعلام کرد سرخیو راموس به دلیل خستگی عضلانی بعد از دیدار مقابل لانس، بازی فردا شب مقابل کلوب بروژ را از دست داده و فعلا به روند ریکاوری خود ادامه می دهد.

 

1669716

 

به نظر می رسد کاپیتان سابق رئال مادرید طی سه روز آینده و به تدریج به تمرینات کامل با سایر اعضای تیم بازگشته و قادر به حضور در ترکیب پاری سن ژرمن در مسابقه هفته بعد مقابل موناکو باشد. مائوریسیو پوچتینو نیز این خبر را تایید کرده و مدعی شد به سرخیو راموس زمان کافی برای استراحت خواهد داد.

 

همچنین نیمار و جولیان دراکسلر به درمان مصدومیت خود ادامه داده و آنها نیز به طور قطع دیدار فردا شب برابر کلوب بروژ را از دست خواهند داد. قرار است نیمار در پایان هفته آزمایشات بیشتری را برای آسیب دیدگی مچ پای خود انجام داده و روند ریکاوری خود را هر چه سریع تر طی کند. پرسنل کیمپمبه نیز به دنبال آسیب دیدگی ساق پا در بازی برابر لانس، امروز را در اتاق گروه پزشکی پاری سن ژرمن سپری کرده و مسابقه فردا شب را احتمالا از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها