کد خبر : 1796561 | 15 آذر 1400 ساعت 20:07 | 45.7K بازدید | 16 دیدگاه

رانکنیگ یک هفته‌ای به رکورد فرگوسن رسید!

رالف رانگنیک در همین مدت کوتاه سبک مورد نظر خود را در منچستریونایتد پیاده کرده است.

رانکنیگ یک هفته‌ای به رکورد فرگوسن رسید!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ با سرمربی جدید و آلمانی خود دیروز در مقابل کریستال پالاس به میدان رفته و با تک گل تماشایی فرد موفق به کسب سه امتیاز شدند. اما از همان دقیقه اول این مسابقه تغییر سبک بازی یونایتد و تلاش برای اجرای ایده های رالف رانگنیک مشخص بود و این موضوع در 24 ساعت اخبر به شدت باعث امیدواری هواداران منچستریونایتد شده است.

 

تیم رالف رانگنیک در دیدار دیروز با سیستم 2-2-2-4 وارد میدان شده و به وضوح از همان ابتدا به دنبال پرس شدید و باز پس گیری توپ از بازیکنان کریستال پالاس در سریع ترین زمان ممکن بود. همچنین عملکرد دفاعی یونایتد در این دیدار به طرز محسوسی نسبت به بازی های گذشته بهتر شده بود تا رالف رانگنیک نشان دهد در همین مدت کوتاه نیز تاثیرگذاری قابل توجهی در طرز بازی تیمش داشته است.

 

1671263

 

اما جالب اینجاست یونایتد در مستبقه دیروز 12 بار در یک سوم دفاعی حریف موفق به باز پس گیری توپ شد و با پرس شدید شرایط را برای تیم پاتریک ویرا دشوار ساخت. در واقع از سال 2013 و از زمان جدایی سرالکس فرگوسن از منچستریونایتد، چنین آماری از حیث گرفتن توپ از حریف در یک سوم دفاعی ثبت نشده بود و بعد از هشت سال و زیر نظر رالف رانگنیک بالاخره این اتفاق رخ داد.

 

فرگوسن افسانه ای دیروز نیز بار دیگر در سکوهای اولدترافورد حضور داشت تا اولین پیروزی تیم رانگنیک را تماشا کند و قطعا او پیش خود و با دیدن این سبک بازی یونایتد، از این انتخاب ابراز رضایت کرده است.

دیدگاه‌ها