کد خبر : 1796564 | 15 آذر 1400 ساعت 20:48 | 17.8K بازدید | 3 دیدگاه

حمایت اسطوره از ژوزه مورینیو؛ باید به او زمان بدهیم

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، معتقد است که باید به این تیم و ژوزه مورینیو زمان داد.

حمایت اسطوره از ژوزه مورینیو؛ باید به او زمان بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی در ادامه روند ناامیدکننده خود شنبه شب با سه گل برابر اینتر شکست خورد تا انتقادات از این تیم و البته سرمربی پرتغالی رم یعنی ژوزه مورینیو به اوج خود برسد؛ موضوعی که باعث شده حتی شایعاتی پیرامون قطع همکاری باشگاه ایتالیایی و مورینیو نیز مطرح شود.

 

با این وجود فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، به حمایت از ژوزه مورینیو پرداخته و می‌گوید که باید به تیم او زمان داد. توتی گفت: "مطمئنا وقتی از رم صحبت می‌شود همیشه احساساتی عالی در من وجود دارد. به عنوان یک هوادار می‌توانم بگویم که دوران خوبی را پشت سر نمی گذاریم. اما در عین حال اگر سختی نکشید، طرفدا رم نیستید. ما به این فراز و نشیب ها عادت کرده ایم اما مطمئن هستم که باشگاه و مورینیو می‌خواهند هواداران را راضی کنند. به آنها زمان بدهیم."

 

 

1660695

 

 

فرانچسکو توتی در ادامه به شانس قهرمانی رم در این فصل واکنش واقع بینانه ای داشت و گفت: "برای بردن جام ها به بازیکنان قوی احتیاج دارید. همچنین به باشگاه و یک مربی که به آنها کمک کنند تا این احساس را داشته باشند که در خانه هستند. در واقع بازیکنان مهمترین چیز هستند. نمی خواهم به تیم فعلی بی‌احترامی کنم اما شانسی هم برای قهرمانی آنها نمی بینم. من فقط بازیکنان خوبی را می‌بینم که در شرایط خاصی می توانند خوب کار کنند."

دیدگاه‌ها