کد خبر : 1796609 | 16 آذر 1400 ساعت 01:39 | 69.7K بازدید | 6 دیدگاه

مهاجمی که از حرص VAR هت تریک کرد (عکس)

مهاجم برزیل اورتون بعد از مردود اعلام شدن دو گلش، ناامید نشد و برای سومین بار دروازه آرسنال را باز کرد.

به گزارش ورزش سه، نیمه اول دیدار آرسنال و اورتون در حالی با گل دقایق تلف شده اودگارد به سود توپچی ها به پایان رسید که شاگردان بنیتز در دقیقه 42 موفق به گشودن دروازه حریف شده بودند اما داوراین گل را مردود اعلام کرد.

 

ریچالیسون در دقیقه 43 بازی امشب مقابل آرسنال روی یک ارسال ایستگاهی دقیق از سمت راست و با ضربه سر دروازه رمزدیل را باز کرده و به سمت هواداران تیمش رفت تا شادی خود را با آنها تقسیم کند؛ شادی که البته دوام زیادی نداشت و داور پس از بازبینی صحنه در VAR، گل مهاجم اورتون را آفساید تشخیص داد تا ریچالیسون بهت زده روی زمین بنشیند.

 

1671622

 

در شروع نیمه دوم اورتون حملات خود برای جبران تک گل خورده را بیشتر کرد و در دقیقه 13 توانست بازهم توسط ریچالیسون به گل برسد. مهاجم برزیلی اورتون با یک فرار عالی با رمزدیل تک به تک شد و دروازه او را باز کرد. مثل گل قبلی، ریچالیسون شادی گل خود را انجام داد و سپس کار به بررسی در VAR کشیده شد؛ جایی که داور به میلی متری ترین شکل ممکن گل او را بازهم مردود اعلام کرد تا در اوج بدشانسی، اورتون همچنان یک گل از حریف عقب باشد.

 

1671621

 

1671623

 

بعد از مردود اعلام شدن دومین گل ریچالیسون، چهره این بازیکن دیدنی بود. بنیتز که اعتقاد زیادی به گلزنی این بازیکن در بازی امشب داشت، او را در زمین حفظ کرد و طی اتفاقی جالب شاهد به ثمر رسیدن سومین گل مهاجم برزیلی در بودیم؛ ریچالیسون این بار روی ریباند توپی به تیرک دروازه برخود کرد دروازه آرسنال را با ضربه سر باز کرد. او برای انجام شادی این گل، دغدغه و نگرانی خاصی نداشت چرا که هیچ دلیلی برای مردود اعلام شدن این یکی وجود نداشت و بعد از دو تلاش ناموفق سرانجام، نام این مهاجم برزیلی در لیست گلزنان بازی ثبت شد.

 

1671620

دیدگاه‌ها