کد خبر : 1796700 | 16 آذر 1400 ساعت 15:44 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

مالک خوشه طلایی؛ از مهابادی حمایت می کنیم

تیم خوشه طلایی در 8 هفته سپری شده از مسابقات 10 امتیاز کسب کرده و در رده یازدهم جدول لیگ یک قرار دارد و همین موضوع موجب شده تا شایعاتی در خصوص کادر فنی این تیم به گوش برسد.

مالک خوشه طلایی؛ از مهابادی حمایت می کنیم

به گزارش"ورزش سه"، حسین پرویزی مالک باشگاه خوشه طلایی اما این جابجایی را غیر واقعی خواند و گفت: « ما به طور جدی از داوود مهابادی و دیگر اعضای کادر فنی تیم حمایت می کنیم و بر این عقیده ایم تیم در ادامه مسیر راه خود را پیدا می کند و امتیازات لازم را به دست خواهد آورد.»

 

تیم خوشه طلایی در فصول گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود اما در هفته های ابتدایی مسابقات این فصل نشانی از مدعی نداشته است. مالک باشگاه خوشه طلایی در این باره می گوید:« در ابتدای فصل به دنبال واگذاری امتیاز باشگاه بودم اما مدیران دولتی شهرستان و استان قول دادند در تامین هزینه های تیم به ما کمک خواهند کرد و فعلا در عمل اتفاقی رخ نداده است و قطعا یکی از دلایل عدم نتیجه گیری مطلوب ما همین است. در صورتی که ما یک تیم خوب هستیم که اگر مشکلات مالی بازیکنان را آزار نمی داد بهتر نتیجه می گرفتیم. با این حال هیچ برنامه ای برای تغییر در کادر فنی تیم نداریم و هر خبری در این باره در محافل ورزشی وجود دارد و یا شایعه شده در حد همان شایعه است. به طور جدی از داوود مهابادی و اعضای کادر فنی تیم حمایت می کنیم.»

 

گفتنی است تیم خوشه طلایی فردا در هفته نهم بازی ها میهمان تیم استقلال ملاثانی است.

دیدگاه‌ها