کد خبر : 1796706 | 16 آذر 1400 ساعت 16:15 | 31.6K بازدید | 5 دیدگاه

کار با ناگلزمان عالی است

کومان: بازی تشریفاتی؟ می‌خواهیم بارسا را ببریم

کینگزلی کومان می گوید بدون توجه به اینکه بازی فردا برابر بارسا برای بایرن تشریفاتی است، برای برد وارد زمین می شوند.

کومان: بازی تشریفاتی؟ می‌خواهیم بارسا را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در زمین خود میزبان بارسلونا خواهد بود. در دیداری که برای بایرن تشریفاتی است ولی برای بارسا حکم فینال را دارد. بارسا باید بایرن را شکست دهد یا اینکه منتظر توقف بنفیکا برابر دینامو بماند. در واقع اگر حریف پرتغالی بتواند دینامو را در لیسبون شکست دهد و بارسا نتواند از سد بایرن بگذرد، تیم تحت هدایت ژاوی به لیگ اروپا خواهد رفت.

 

 

1671757

 

 

کینگزلی کومان ستاره فرانسوی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« تیم بسیار خوبی هستیم ولی هنوز در بسیاری موارد باید بهتر شویم. مهم نیست بازی فردا تشریفاتی است یا خیر چرا که مثل همیشه برای برد وارد زمین می شویم. از همان بازی اول با هدف برد وارد زمین شدیم و فردا در بازی پایانی گروه نیز هدف مان کسب سه امتیاز است. هر برد در لیگ قهرمانان به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد. همه تیم های حاضر در این جام قوی هستند و بارسا هم تیم خوبی دارد ولی هدف مان پیروزی است.»

 

کومان در مورد کار زیر نظر یولیان ناگلزمن گفت:« با او همه چیز عالی پیش می رود. او یک مربی پر جنب و جوش و انرژیک است. میل به پیروزی در ناگلزمان بسیار بالاست و این را به تیم هم منتقل می کند. او به ما اعتماد دارد و تاثیرگذاری بسیار خوبی روی بازیکنان داشته است.»

 

 

1670904

 

 

کومان در مورد تمدید قرارداد با بایرن گفت:« همیشه دوست داشتم در یک باشگاه بزرگ بازی کنم و بایرن هم یکی یا شاید بزرگترین باشگاه دنیاست. دوست دارم سال های بیشتری در بایرن بمانم و همیشه از حضور در اینجا استقبال کرده ام.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها