کد خبر : 1796713 | 16 آذر 1400 ساعت 16:24 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

مگر می‌شود کشت چمن قائمشهر اینقدر طول بکشد؟

بیانی: با بازگشت الهامی شرایط نساجی بهتر شده است

مربی نساجی می‌گوید با پایان محرومیت ساکت الهامی شرایط این تیم خیلی بهتر شده و تنها نقطه ضعفشان زمین است.

بیانی: با بازگشت الهامی شرایط نساجی بهتر شده است

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ بیانی در مورد کسب سه امتیاز توسط نساجی مقابل پدیده و بهتر شدن شرایط‌شان به خبرنگار ما گفت: در 3 بازی اخیر آقای ساکت حضور نداشت و خدا را شکر که این بازی آمد و برای ما مثبت شد ما باید این بازی را می بردیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و بچه ها دست به دست هم دادند و به صحبت های آقای ساکت گوش کردند و برنده بازی شدیم.تیم پدیده هم خوب است اما مشکلات خودشان را دارند.


او در مورد شرایط ورزشگاه شهدای ساری ادامه داد: زمین ما خیلی بد است اصلا نمی شود در آن فوتبال بازی کرد ولی مجبور هستیم و راهی نداریم. اگر بخواهند زمین را درست کنند هیچ مشکلی وجود ندارد ولی در ایران هر کاری را که می‌خواهند انجام بدهند در ابتدا زیاد حرف میزنند ولی موقع عمل زمان می‌برد چون هیچ کس سر جای خودش مسئولیتش را انجام نمی‌دهد. روابط عمومی خودمان گفت که یک ماشین دارد روی زمین کار می کند اگر می خواهند آن زمین درست شود باید ۲۴ ساعته روی آن کار کنند. در قطر به مدت ۱۰ ماه یک استادیوم ساختند؛ مگر می‌شود کار این قدر طول بکشد؟ استاندار دو روز پیش به زمین سر زد و قول‌هایی داده که انشاالله انجام بشود. مالکمان آقای حدادیان هم هرچه گفته انجام داده و مشکلمان پول هم نیست و باید همت کنند تا انجام شود. فقط ما مشکل زمین نداریم فجر هم همین مشکل را دارد چهار زمین صاف در کل فوتبالمان نداریم بعد هم انتظار داریم حرف اول را در آسیا بزنیم.


مربی نساجی مازندران در مورد این که مسعود شجاعی را در بازی پیش رو در اختیار دارند توضیح داد: مسعود می تواند در این دیدار برای ما بازی کند. متاسفانه مقابل سپاهان شش نفر از بچه‌های ما مریض شده بودند و این قضیه اثر منفی گذاشت.


بیانی با اشاره به قرعه سخت نساجی نظرش را اینگونه بیان کرد: بازیهای اول ما واقعاً سخت بود و مقابل تمام صدر جدولی ها به میدان رفتیم. در خانه خودمان هم اگر زمین صاف بود ۵ امتیاز را بیخودی از دست نمی‌دادیم. مقابل صنعت باختیم و با پیکان هم مساوی کردیم.


دستیار ساکت الهامی در مورد دیدار پیش‌رو با فولاد عنوان کرد: ساختار تیمی فولاد و مربی‌اش بسیار خوب است. بازی در زمین فولاد سخت است اما خدا را شکر که زمین صاف دارند و ما هم داریم روی نقاط ضعف و قوت مان کار می‌کنیم تا بتوانیم دست پر از زمین برگردیم.


بیانی که سابقه حضور در استقلال را دارد در مورد دربی که برگزار شد گفت: روی هر دو تیم فشار زیاد بود و جفت مربی ها می خواستند که بازی را نبازند و یک بازی زیبا از دست رفت چون نفر به نفر بازی می کردند‌ و در ابتدا هدفشان گل نخوردن بود. هیچ چیز خاصی در فوتبال آن روز نبود. بازی درگیرانه بود ولی داوری هم باید شهامت به خرج می داد و یک پنالتی برای استقلال می گرفت و این تیم از این مسئله ضربه خورد. اکثر تیم ها دارند از داوری ضربه  می خورند برای خود ما این هفته یک پنالتی گرفته نشد و بازی هم صفر_صفر بود ولی هجمه ها باید به داور کمتر شود تا آنها هم بیشتر تمرکز کنند.

 


وی یادآور شد: برای تمام تیم‌ها آرزوی موفقیت دارم و انشاالله ما هم بتوانیم طرفداران مان را خوشحال کنیم. چند روز دیگر بازی سختی داریم ولی با آمدن آقای الهامی شرایطمان خیلی بهتر شده و انشالله دست پر برگردیم.

دیدگاه‌ها