کد خبر : 1796717 | 16 آذر 1400 ساعت 16:39 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد شادی اسدی بعد از گل به تراکتور (عکس)

مهاجم جوان آلومینیوم نخستین گل خود برای این تیم را مقابل تراکتور به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی موفق به کسب پیروزی مقابل تراکتور شد که دومین گل شاگردان خطیبی در این مسابقه را مهاجمی به ثمر رساند که سال گذشته در تبریز بازی می‌کرد و در آخرین روز نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم به جمع اراکی‌ها اضافه شد.

محمدامین اسدی پس از حضور تعویضی و یک نیمه‌ای مقابل نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران، در دیدار برابر ذوب‌آهن از ابتدا به میدان رفت و مقابل تراکتور هم جایگاهش در ترکیب این تیم را تثبیت کرد که چهارمین بازی او برای اراکی‌ها همراه با یک گل تماشایی مقابل تراکتور بود.

 

این مهاجم ۲۲ ساله که فصل قبل سه گل برای ماشین‌سازی به ثمر رسانده بود، در دیدار این هفته آلومینیوم مقابل تراکتور پس از اینکه پاس در عمق علیرضا نقی‌زاده را دریافت کرد، با یک فرار سریع و تند و تیز از بین دو مدافع میانی تراکتوری‌ها رد شد و با وجود اینکه زاویه بسته‌ای داشت، با شوت پای چپ محکم و اشتباه ناصر سالاری در دفع توپ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

1671187

 

اسدی که انگیزه زیادی برای ثبت نخستین گل خود با آلومینیوم اراک داشت و تلاش زیادی در طول دیدارهای قبلی برابر هوادار تهران و ذوب‌آهن نیز داشت، این هفته برابر تراکتور و تیمی که قرار بود به آن بپیوندد، موفق ظاهر شد و یک گل به ثمر رساند تا هواداران تیمش را برای گلزنی در هفته‌های آینده امیدوارتر کند.

دیدگاه‌ها