کد خبر : 1796741 | 16 آذر 1400 ساعت 18:34 | 9.6K بازدید | 7 دیدگاه

توخل: نگران وضعیت چلسی نیستم

توماس توخل، سرمربی چلسی، می گوید برخی بازیکنان تیمش به استراحت بیشتری نیاز دارند.

توخل: نگران وضعیت چلسی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پایان می‌یابد و چلسی آخرین مسابقه خود را در روسیه برابر زنیت برگزار خواهد کرد. پیش از این صعود شاگردان توماس توخل به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده و آنها با هدف تثبیت صدرنشینی خود پا به دیدار برابر زنیت خواهد گذاشت.

 

توماس توخل در نشست خبری پیش از بازی برابر زنیت گفت: "ما در مقابل منچستریونایتد نتوانستیم امتیازات کامل را به دست بیاوریم اما برابر واتفورد راه‌حل را پیدا کردیم. با این حال در دیدار مقابل وستهام با یک ضربه عجیب گل دریافت کردیم. من پیش از این چنین وضعیتی را تجربه کرده ام اما نگران نیستم.

 

 

1671789

 

 

وقتی در مسابقات پیروز نمی‌شویم عصبانیت و جاه‌طلبی مان افزایش پیدا می‌کند. همه از شکست خوردن تنفر دارند اما چنین اتفاقی ممکن است رخ دهد. من یک بار دیگر دیدار مقابل وستهام تماشا کرده و آن را مورد آنالیز قرار دادم و فکر نمی‌کنم که بحثی وجود داشته باشد."

 

توخل همچنین درباره وضعیت بازیکنان کرونایی و مصدوم چلسی نیز گفت: "وقتی برخی بازیکنان را در اختیار نداریم، این باعث می شود که بقیه بیشتر بازی کنند. ما روز پنجشنبه اول وقت از روسیه به انگلیس بر می گردیم و این باعث می شود که در بازی بعدی ما برخی بازیکنان نتوانند بازی کند. هدف و امیدواری ما این است که به برخی بازیکنان استراحت دهیم چرا که در صورت دوری طولانی مدت افراد کلیدی تیم، با مشکل مواجه خواهیم شد."

 

 

 

1670699

دیدگاه‌ها