کد خبر : 1796775 | 16 آذر 1400 ساعت 20:55 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

گاسپرینی:

مطمئن نیستم بتوانیم به مرحله بعد CL صعود کنیم

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا می‌گوید، یک دیدار سرنوشت‌ساز مقابل ویارئال پیش روی آنها خواهد بود.

مطمئن نیستم بتوانیم به مرحله بعد CL صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه" آتالانتا فرداشب در یک بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ویارئال خواهد بود. تیم جان پیرو گاسپرینی در حال حاضر با شش امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته، در حالی که ویارئال هفت امتیازی و دوم است. در واقع شرایط جدول به گونه‌ای است که آتالانتا فقط و فقط با پیروزی راهی مرحله بعدی چمپیونزلیگ خواهد شد.

 

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ویارئال گفت: "ویارئال تیم قدرتمندی است که چند ماه پیش موفق شد به مقام قهرمانی لیگ اروپا دست پیدا کند. آنها در لیگ با مشکلاتی روبرو هستند اما این یک رقابت دیگر است. ما می‌دانیم که باید انتظار چه مشکلاتی را مقابل این تیم داشته باشیم و از سختی کار خود کاملاً آگاه و مطلع هستیم."

 

 

1671834

 

 

گاسپرینی در ادامه تاکید کرد که با وجود فرم خوب تیمش در هفته‌های اخیر به پیروزی در مسابقه فردا و صعود مطمئن نیست. او گفت: "ما بعد از چند نتیجه خوب پا به زمین می گذاریم اما باید هم شکست ها و هم برد ها را کنار بگذاریم. از 0-0 شروع کنیم و فقط یک نتیجه مفید به دست بیاوریم. ما بازی تعیین کننده ای در خانه انجام خواهیم داد اما مطمئن نیستم که صعود کنیم. با این حال ما از اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستیم."

دیدگاه‌ها