کد خبر : 1796778 | 16 آذر 1400 ساعت 21:13 | 49.1K بازدید | 8 دیدگاه

مهار لواندوفسکی یک راه دارد؛

جرارد پیکه: تفاوت بارسلونا و بایرن؟ فقط یک کلمه!

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا کسب پیروزی در خانه بایرن مونیخ را غیرممکن نمی داند.

جرارد پیکه: تفاوت بارسلونا و بایرن؟ فقط یک کلمه!

به گزارش "ورزش سه"، در صورت پیروزی بنفیکا در دیدار فردا شب مقابل دینامو کیف، بارسلونا چاره ای جز کسب سه امتیاز برابر بایرن مونیخ برای نهایی ساختن صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان ندارد. جرارد پیکه، مدافع متعصب بارسلونا در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد بازیکنان این تیم باید تلاش کنند هر چقدر ممکن است رابرت لواندوفسکی از محوطه جریمه بارسا دور شود.

 

جرارد پیکه گفت: "من کسب موفقیت در خانه بایرن مونیخ را ممکن می بینم. البته من از معجزه صحبت نمی کنم و می دانم که این یک بازی پیچیده در یک استادیوم بسیار دشوار است. بایرن مونیخ سال ها است که اینجا و در مرحله گروهی شکست نخورده است. هدف ما این است که دروازه خود را بسته نگه داشته و اجازه ندهیم حریف موقعیت های زیادی ایجاد کند. بازی کردن در مقابل بایرن مونیخ راحت نیست، اما ما باید در خط دفاعی مستحکم و قوی باشیم.

 

1656949

 

دلایل شرایط فعلی بارسلونا در لیگ قهرمانان؟ می‌توانیم ساعت‌ها و ساعت‌ها درباره این سوال پاسخ بدهیم. اما باید به حال و آینده نگاه کنیم و  چیزهایی وجود دارد که باید به آن امیدوار بود. ما در موقعیت مورد نظر خود نیستیم، اما کم کم داریم به مسیر خود می رسیم و من مطمئنم که این تیم پیشرفت خواهد کرد.

 

رویارویی با رابرت لواندوفسکی؟ باید کاری کنیم او وارد محوطه جریمه ما نشود. اما برای این کار نیاز داریم که کل تیم خارج از محوطه بازی کند. رابرت توانایی بالایی در محوطه جریمه دارد و هر چه بتوانیم جلوی این بازیکن را بگیریم به دستاوردهای بیشتری دست خواهیم یافت.

 

بایرن مونیخ پیش از این صعود خود به دور بعدی را قطعی کرده و البته دیدار فردا شب بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد کسب پیروزی در این بازی است و هر دو تیم به دنبال این هدف خواهند رفت. ما در پایان خواهیم دید که چه تیمی برنده می شود.

 

تفاوت مسیر بارسا و بایرن از سال 2015؟ یک کلمه، مدیریت، به همین راحتی."

دیدگاه‌ها