کد خبر : 1796790 | 16 آذر 1400 ساعت 23:06 | 40.2K بازدید | 27 دیدگاه

پاریس 4 - 1 بروژ؛ مسیِ اروپایی متفاوت است!

پاری سن ژرمن با ارائه نمایشی برتر با نتیجه 1-4 از سد کلوب بروژ گذشت.

پاریس 4 - 1 بروژ؛ مسیِ اروپایی متفاوت است!

به گزارش "ورزش سه"، در شب دبل لیونل مسی و کیلیان امباپه، پاری سن ژرمن در خانه کار دشواری برابر کلوب بروژ نداشت و با کسب پیروزی به عنوان تیم دوم راهی دور بعد لیگ قهرمانان شد.

 

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه دوم به گل اول دست یافت. روی حرکت خود کیلیان امباپه از سمت چپ و دفع توپ دروازه بان بروژ، توپ در مقابل این ستاره فرانسوی قرار گرفت و او موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

1671851

 

حملات تیم میزبان ادامه یافت و در دقیقه هشت پاریس باز هم به گل رسید. پاس فنی آنخل دی ماریا در محوطه به کیلیان امباپه رسید و او با ضربه ای والی و دقیق موفق به بار کردن دروازه بروژ برای دومین بار هم شد.

 

دقایقی بعد و روی پاس دقیق لیونل مسی که آنخل دی ماریا فاصله ای تا زدن گل سوم پاری سن ژرمن هم نداشت، اما این بار مینیوله سر راه ضربه او شده و دی ماریا را ناکام گذاشت. در دقیقه 31 لیونل مسی در سمت چپ محوطه صاحب بهترین فرصت برای زدن گل سوم هم شد، اما تعلل او باعث سر رسیدن ماتا و از دست رفتن این فرصت شد.

 

1671852

 

اما در دقیقه 39 نوبت گلزنی لیونل مسی رسید. ارسال دقیق کیلیان امباپه در پششت محوطه به او رسید تا این ستاره آرژانتینی با ضربه ای فنی و محکم دروازه را باز کند. در نهایت پاری سن ژرمن با تکیه بر همین سه گل راهی رختکن شد.

 

1671854

 

کلوب بروژ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال لانگ می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه دیالو در آستانه ورود به دروازه با واکنش فوق العاده جیجی دوناروما همراه شد.

 

اما در دقیقه 68 تیم مهمان بالاخره یکی از گل های خورده را جیران کرد. لانگ با توپربایی در میانه میدان فرصت خوبی را برای راتس در سمت راست محوطه فراهم کرد و او با ضربه ای دقیق دوناروما را تسلیم کرد.

 

اما دقایقی بعد و با متوقف شدن مسی در محوطه، پاری سن ژرمن صاحب یک ضربه پنالتی شد. خود مسی پشت توپ قرار گرفته و گل چهارم را به ثمر رساند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و پاری سن ژرمن با همان نتیجه 1-4 حریف خود را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها