کد خبر : 1796791 | 16 آذر 1400 ساعت 23:07 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکست نزدیک تیم هندبال بانوان ایران برابر قزاقستان

آخرین دیدار مرحله گروهی تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی جهان با شکست نزدیک ملی پوشان ایران به پایان رسید.

شکست نزدیک تیم هندبال بانوان ایران برابر قزاقستان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سومین دیدار تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در برابر قزاقستان ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه سه شب به وقت ایران در ورزشگاه کاستیون اسپانیا آغاز شد و در پایان این دیدار با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ به سود قزاقستان به پایان رسید. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۴ - ۱۰ به سود قزاقستان به اتمام رسید.
 

تیم هندبال زنان کشورمان پس از کسب رتبه چهارم در مسابقات قهرمانی آسیا برای اولین بار در تاریخ رشته‌های توپی بانوان جواز دیدار در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرد. در مرحله گروهی تیم ایران با تیم‌های رومانی، نروژ و قزاقستان هم گروه بود و متحمل سه شکست شد. ایران اولین تیم با حجاب اسلامی در رقابت‌های قهرمانی جهان است.

 

نتایج مسابقات گروه C به این شرح می‌باشد:

- نروژ ۴۸ - قزاقستان ۱۸
- رومانی ۳۹ - ایران ۱۱
- رومانی ۳۸ - قزاقستان ۱۷
- ایران ۹ - نروژ ۴۱
- ایران ۲۵ - قزاقستان ۳۱
- نروژ - رومانی ساعت ۲۳:۰۰

 

رده بندی تیم‌های گروه c نیز تا این زمان به این ترتیب می‌باشد:

۱- نروژ با ۴ امتیاز
۲- رومانی با ۴ امتیاز
۳- قزاقستان با ۲ امتیاز
۴- ایران بدون امتیاز

 

به این ترتیب تیم ملی هندبال بانوان ایران راهی رقابت‌های جام ریاست جمهوری می‌شود تا شانس خود را برای کسب جایگاه ۲۵ تا ۳۲ جهان بیازماید.

 

زینب بذرافکن، فاطمه خلیلی، هانیه لک، بهار ایزد گشب، حدیثه نوروزی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، شقایق باپیری، مینا وطن‌پرست، صونا بیداد، شیما زارع، نگار زنده‌بودی، حانیه کریمی، نوریه عباسی، الناز قاسمی و عطیه شهسواری ۱۶ بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان هستند.

 

بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا و در چهار شهر در حال برگزاری است. در این مرحله ۳۲ تیم در هشت گروه در حال رقابت هستند.

دیدگاه‌ها