کد خبر : 1796796 | 16 آذر 1400 ساعت 23:50 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

امباپه: به لیونل مسی نیاز خواهیم داشت

کیلیان امباپه پس از پیروزی 4-1 پاری سن ژرمن مقابل کلوب بروژ در لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

امباپه: به لیونل مسی نیاز خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی در مقابل کلوب بروژ نمایش درخشانی داشته و با دبل لیونل مسی و کیلیان امباپه از سد حریف گذشت. ستاره فرانسوی پاریس در پایان این دیدار مدعی شد پاری سن ژرمن تا زمان شروع دور حذفی باز هم پیشرفت خواهد کرد.

 

کیلیان امباپه گفت: "البته این دیدار تشریفاتی بود، اما لیگ قهرمانان اروپا همیشه لیگ قهرمانان است. می خواستیم کمی هواداران را سرگرم کنیم و این کار را انجام دادیم. ما هنوز هم می توانیم پیشرفت کنیم، اما امروز نمایش خوبی ارائه دادیم و شرایط خوب پیش می رود.

 

1671851

 

فکر می کنم برای هماهنگی با بازیکنان جدید نیاز به زمان داشتیم. ما تلاش خواهیم کرد تا برای روزهای دشوار آینده آماده باشیم. گل دوم من؟ من به دروازه بان نگاه نکردم، زیرا روی ضربه خود تمرکز کرده بودم. همیشه می خواهیم پیشرفت کنیم و امروز یک قدم به جلو برداشتیم. باید در روزهای بد، شرایط را بهتر مدیریت کنیم. حالا ما دو ماه و نیم تا مرحله حذفی فرصت داریم تا بهتر از این عمل کنیم.

 

لیونل مسی؟ در بازی های مهم به او نیاز خواهیم داشت. چنین بازی های به او کمک می‌کند تا با تیم هماهنگ شود و من امیدوارم در هفته‌های آینده لیونل مسی از تمام پتانسیل خود در ترکیب پاری سن ژرمن استفاده کند."

دیدگاه‌ها