کد خبر : 1796798 | 17 آذر 1400 ساعت 00:06 | 55.3K بازدید | 4 دیدگاه

یک ستاره از اتلتیکو کم شد؛

سوارز با گریه زمین را ترک کرد (عکس)

ستاره خط حمله تیم اتلتیکومادرید به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش ورزش سه، تیم های پورتو و اتلتیکو مادرید در یکی از حساس ترین بازی های شب نخست هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال به مصاف هم رفتند. تقابل دو تیم برای صعود به عنوان تیم دوم گروه B با هیجانی بالا شروع شد و مهمترین اتفاق دقایق نخست آن، مصدومیت یکی از شانس های اصلی گلزنی تیم میهمان بود.

 

1671886

 

در دقیقه 13 بازی و در حالی که اتلتیکو کم کم در حال نزدیک شدن به دروازه پورتو بود، لوئیز سوارز، مهاجم اورگوئه ای این تیم به دلیل تشدید یک مصدومیت قدیمی قادر به ادامه بازی نبوده و جای خود را به ماتئوس کونیا دارد.

 

سوارز که به شدت از این اتفاق ناراحت و مغموم شده بود با چشمانی اشکبار زمین بازی را ترک کرده و روی نیمکت ذخیره ها نشست. در حالی که به نظر نمی رسد مصدومیت او خیلی جدی باشد ولی این بازیکن به خاطر اینکه نتوانست تیمش را در این بازی بسیار حساس یاری کند، بسیار ناراحت بود و اشک هایی که بابت این اتفاق ریخت، صحنه های احساسی را در دقایق ابتدایی بازی رقم زد.

 

 

1671885

 

 

البته مصدومیت و تعویض سوارز را می توان یک اتفاق خوب برای پورتو دانست چرا که قدرت خط حمله حریف با خروج ستاره اروگوئه ای قطعا پایین می آید. البته سیمئونه در خط حمله ستاره های دیگری چون گریزمان دارد که یاران طارمی باید حسابی حواسشان به آنها باشد.

 

1671887

دیدگاه‌ها