کد خبر : 1796809 | 17 آذر 1400 ساعت 01:19 | 24.5K بازدید | 25 دیدگاه

رئال مادرید 2 - 0 اینتر؛ مزد بازی حرفه‌ای

رئال مادرید با برتری 0-2 مقابل اینتر به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شد.

رئال مادرید 2 - 0 اینتر؛ مزد بازی حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که در نیمه اول فرصت های خوبی برای باز کردن دروازه رئال مادرید داشت، با دو گل مغلوب رئال مادرید شد تا به عنوان تیم دوم و بعد از یک دهه به دور بعد صعود کند.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه تماشایی و سرضرب مارسلو بروزوویچ از پشت محوطه روی سقف دروازه رئال مادرید فرود آمد.

 

1671895

 

1671882

 

اما در ادامه تیم میزبان پیش کشیده و در دقیقه 17 به گل اول دست یافت. ارسال رودریگو در پشت محوطه به تونی کروس رسید و این ستاره آلمانی با ضربه ای فنی و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول رئال مادرید را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 22 اینتر فرصت خوبی برای به تساوی کشیدن مسابقه داشت و لائوتارو مارتینز در سمت چپ محوطه رئال مادرید صاحب فرصت شد، اما ضربه والی او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه ارسال هاکان چالهان اوغلو فرصت بسیار خوبی برای گلزنی اینتر فراهم کرد، اما ضربه سر ایوان پریشیچ به دیرک دروازه کورتوا خورد.

 

در دقیقه 36 و روی پاس عمقی دنی کارواخال بود که لوکا یوویچ در موقعیتی تک به تک با دروازه اینتر قرار گرفت، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول و روی پاس تونی کروس، این بار ضربه فنی رودریگو از پشت محوطه به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد تا نیمه اول جذاب این دیدار با برتری 0-1 به سود رئال مادرید به اتمام برسد.

 

اینتر در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال هاکان چالهان اوغلو می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه نیکو بارلا از بالای دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

 

1671904

 

دقایقی بعد این رئال مادرید بود که فرصت خوبی برای دو برابر کردن اختلاف خود داشت، اما ضربه لوکا یوویچ از زاویه ای دشوار با عکس العمل خوب سمیر هندانوویچ دفع شده و این فرصت از دست رفت. اما دردقیقه 65 نیکو بارلا با حرکتی خشن و ضربه ای که به ادر میلیتائو زد، با کارت قرمز داور مواجه شده و کار اینتر برای بازگشت را دشوارتر از قبل کرد.

 

اما در دقیقه 79 رئال مادرید به گل دوم هم رسید. مارکو آسنسیو در سمت راست و پشت محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه غیرقابل مهار موفق به زدن گل دوم هم شد.

 

در دقیقه 84 اینتر فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت، اما ضربه سر میلان اشکرینیار با مهار تیبو کورتوا همراه شد تا در نهایت رئال مادرید با همان دو گل اینتر را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها